Voor mij persoonlijk is het simpel op te lossen omdat ik zowel meerdere persoonlijke kaarten als abonnementen heb en het opnieuw kan koppelen. Maar je loopt dan wel daarvoor de aanbiedingen mis, zonder dat je in eerste instantie in de gaten hebt waarom. Het valt doorgaans niet zo op als je iets niet krijgt 😉 Het zal wel administratieve oorzaken hebben, maar dan zou het ook juist zijn dat dit even wordt vermeld. Het leek me van te voren niet netjes meerdere malen NSExtra op de kaarten te zetten. Het gaat me niet zozeer om de aanbieding van deze keer maar meer hoe het functioneert.
Kan dit hersteld worden? Het ligt niet voor de hand dat het zo werkt.
Beste antwoord door LauraR NS
Dankzij de hulp van Ruud NS (ook aanwezig op dit forum) ben ik erachter gekomen dat NS Extra gelukkig niet beëindigd is vanwege het beëindigen van een abonnement. Doordat een aantal e-mails vanuit ons naar Thom niet konden worden verstuurd, is het e-mailadres dat Thom voor NS Extra gebruikt geblokkeerd in ons systeem. Dit gebeurt momenteel relatief snel en inmiddels heeft Ruud de betreffende afdeling verzocht om dit proces aan te passen zodat een dergelijke situatie in de toekomst kan worden voorkomen. Ik heb Thom inmiddels ook de gemiste acties gestuurd.
Bekijk origineel