beantwoord

NS extra: vol

• 22 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

afgelopen week op vakantie. Las in de media aktie van NS voor OV kaarthouders. beperkt aantal deelnemers .helaas geen pc enz.
vandaag thuis en direct via de door ons ontvangen mail aangemeld. HELAAS VOL..... Hoezo beperkt aantal geselecteerd???
verder goed te spreken over NS klantenservice...... dit is een klein smetje op het blazoen van de NS...
icon

Beste antwoord door Leny NS 23 augustus 2015, 13:02

We hebben binnen een dag al zoveel aanmeldingen voor NS Extra dat we het aantal benodigde proefpersonen nu al hebben gehaald. Maar klanten die hun aanmeldingsmail wel hebben gekregen maar nog niet hebben geactiveerd, kunnen deze activatie nu toch uitvoeren. Ik heb je vraag verplaatst naar 'NS Extra'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Dat de testperiode vol zit voordat u deel hebt kunnen nemen is niet bepaald een smet op het blazoen van NS. Ik vind het alleen vreemd dat NS of 'de media' deze proef als groot nieuws hebben gebracht terwijl het nu nog niet veel voorstelt.
Badge
We hebben binnen een dag al zoveel aanmeldingen voor NS Extra dat we het aantal benodigde proefpersonen nu al hebben gehaald. Maar klanten die hun aanmeldingsmail wel hebben gekregen maar nog niet hebben geactiveerd, kunnen deze activatie nu toch uitvoeren. Ik heb je vraag verplaatst naar 'NS Extra'.

Reageer