NS Extra voor iedereen gelijk

• 15 december 2018
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

In ons gezin genieten we (man, drie kinderen en ik) tot grote tevredenheid dagelijks van de NS. Hoe groot is mijn verbazing als ik constateer dat NS Extra willekeurige cadeautjes uitdeelt. Manlief, dochter en zoons krijgen allemaal een avondretour én een superdalretour. Ik moet het helaas alleen met een avondretour doen. Daar mag ik dan wel tot 04.00 uur mee reizen, maar ik ben geen nachtmens. Dus, wat maak je me nu NS, onverklaarbare willekeur, want ook de vriendelijke dame aan de telefoon kon me niet uitleggen waarom mij dit lot beschoren is. NS kom terug van deze dwaalweg en behandel iedereen geljk. Net als in de trein. Spoorgroet, Julie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is wel grappig. Eerst waren de aanbiedingen voor iedereen hetzelfde. Dat vond men onpersoonlijk. Nu heeft men wat differientatiecriteria, waardoor er weinig overbodige aanbiedingen meer zijn.

Persoonlijk zie ik het als een cadeautje. Soms kan je er wat mee en soms ook niet. Dat is dan inderdaad pech. Zelf vind ik dat NSExtra wel leuk voor de vaste klanten omdat je aan actiekaartjes vaak nou net weer niets hebt. Ik heb Dalvrij eerste klas en kennelijk was daar even niks passends bij te verzinnen. Het zij zo.

Het is computerwerk en hooguit aan te passen aan de groep waartoe je behoort. Ik ben een uitgesproken avondmens en reis redelijk veel, maar verwacht op basis daarvan geen twee avondretours of zo. ;-)

Ik geniet, net als u, enorm van NS. Een koffieinfuus in de trein van NSEXtra als ik vroeg op moet, met een gratis kwaliteitskrant, lijkt me wel een mooie persoonlijke aanbieding, maar ik denk niet dat ik @Sivan NS zo ver krijg.
Hi Julie, ik heb die codes voor een superdaluurkaartje ook niet gekregen.
Hoi Julie de Jonge en klussum,

Welkom bij onze NS Community! Zoals Thom al aangaf, heeft elke reiziger weer andere wensen. Ik zal jullie feedback doorgeven aan mijn collega's. Je kunt zelf overigens ook onderaan de mail laten weten wat je van de mail vindt.

Er wordt door het team van NS Extra geprobeerd om (bijv. op basis van leeftijd, regio of reisgedrag) de aanbiedingen zo goed mogelijk te laten passen bij de reiziger of ze juist uit te dagen (met de Reischallenge) om meer of op andere tijden te reizen. Hier vind je wat meer informatie over de bedoeling van NS Extra.
Reputatie 4
Zou toch fijn zijn om te weten hoe deze aanbiedingen voor mij worden uitgekozen. Ik weet wat ik graag zou willen hebben, maar ik weet niet of het systeem dat weet.
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat je het systeem niet zo kunt maken.

Reageer