beantwoord

Ns extra weekenddag

• 22 mei 2017
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Waarom moet de extra weekenddag op een vooraf bepaalde datum plaatsvinden en niet bv in een periode van 4 of 6 weken, waarin je zelf op het laatste moment kunt bepalen welke dag je kiest. Gisteren was mijn reisdag dus bepaald op 21 mei, ik was echter ziek en kon niet reizen. Mijn extra reisdag is dus weg en ik ben ook nog € 14,50 kwijt. Niet erg klantvriendelijk!
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 mei 2017, 12:55

U hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken, als u het niet met de voorwaarden eens bent.

Dit zijn vaak acties met een scherpe prijs, mede door de voorwaarden die eraan verbonden zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
U hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken, als u het niet met de voorwaarden eens bent.

Dit zijn vaak acties met een scherpe prijs, mede door de voorwaarden die eraan verbonden zijn.
Welkom op ons forum egerich. Ik moet me aansluiten bij Slidestops. Deze acties kennen zo hun restricties. Ik zal kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres (waarop je besteld hebt) met mij delen in een privébericht.

EDIT: Geen privébericht ontvangen
Ik vind het antwoord van de NS onvriendelijk en slap! Natuurlijk ken ik de voorwaarden, maar het is ook maar een suggestie van mij om de datum als vrije keuze te laten. Op deze manier zal ik van de extra aanbiedingen geen gebruik meer maken! De aanbieding kan een winst zijn maar ook een verlies en dat risico ga ik niet meer aan!
Reputatie 7
Badge +3
Vrije keuze van de datum kan uiteraard niet tegen een prijs van van €14.50. Spotgoedkope aanbediening als deze hebben gezien de prijs nu eenmaal beperkingen.

Als u flexibiliteit wil moet u gewoon op saldo gaan reizen. U bent dan vrij in de keuze wanneer U reist maar betaalt dan uiteraard ook wat meer.

Reageer