beantwoord

ns extra werkt niet

• 22 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb een NS extra account aangemaakt voor de 10 euro meereis ticket. Maar nu krijg ik deze melding als ik mijn accout wil activeren. Ik kan niet inloggen of een nieuw account 

aanmaken want dan zegt ie dat ik al een account heb.

icon

Beste antwoord door Robert B 22 oktober 2019, 21:20

Doet er niet toe, zolang je die pagina krijgt door te klikken op de bevestigingslink uit je e-mail zou het gewoon moeten werken. Wellicht heeft het te maken met dit topic?

Ik ga nú proberen een kaart aan te melden voor NS Extra, tot zo!

Update: Werkt niet, of hoe lang is een moment (na een kwartier maar opgegeven, ook geen bevestigingsmail of zo) … :rolling_eyes:

Deze kaart is nog redelijk nieuw, en nooit aangemeld geweest voor Extra. Er staat wel Flex op (zonder abonnement).

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Anneheier, welkom bij onze Community!

Ja, dat is bijzonder onhandig natuurlijk. Mijn excuses dat het allemaal niet zo soepeltjes verloopt. Zou je het thuis even op een vaste computer willen proberen? Ik denk dat dat grotendeels je probleem oplost. Zo niet, trek je dan even weer aan de bel?

Badge +3

Doet er niet toe, zolang je die pagina krijgt door te klikken op de bevestigingslink uit je e-mail zou het gewoon moeten werken. Wellicht heeft het te maken met dit topic?

Ik ga nú proberen een kaart aan te melden voor NS Extra, tot zo!

Update: Werkt niet, of hoe lang is een moment (na een kwartier maar opgegeven, ook geen bevestigingsmail of zo) … :rolling_eyes:

Deze kaart is nog redelijk nieuw, en nooit aangemeld geweest voor Extra. Er staat wel Flex op (zonder abonnement).

Dan zal ik ook moeten doorverwijzen naar de klantenservice. Laten we hopen dat het vanaf een vaste computer wél werkt.

Badge +3

Och ja, het zag er veelbelovend uit. Voor @Anneheier doe niet te veel moeite dus met andere browsers en vaste computers en zo...

Deelname werkt niet (geprobeerd 22 okt 2019) en wijzigen al maanden ook niet.

Reageer