beantwoord

NS extra zomerdeal

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
de NS extra zomerdeal naar Schiphol is vanaf 09.00 uur. Waarom ook niet vóór de ochtendspits? Dus tot 06.30 uur. Ook dan moeten veel mensen naar schiphol voor een vroege vlucht. Zou mooi zijn als je dan ook eens gebruik kan maken van een aanbieding
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 juni 2018, 10:36

Hallo goya, welkom op onze Community!

Iedere actie kent zijn eigen voorwaarden. Waarom er voor deze voorwaarden is gekozen durf ik niet aan te geven. Ik zal in ieder geval je feedback omtrent de tijden van dit ticket doorzetten.Zoals Momo aangeeft zijn er vaak wel meerdere acties en dit is vaak goedkoper dan een losse enkele reis.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hiervoor kun je wel een Kruidvat kaartje gebruiken, als die nog te koop zijn.
Online zijn ze al uitverkocht, misschien hebben ze ze nog wel in de winkels.
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

Daarmee kun je voor 6.30 uur inchecken en verder reizen in de spits, zolang je tenminste niet tijdens de spits van vervoerder wisselt.
Dat klopt, maar dat is een retour/dag ticket dus dat is dan ook wel weer zonde. En met deze enkele reis mag je ook in de spits verder reizen, als je maar voor de spits inchecked dus.
maar bedankt voor de tip
Hallo goya, welkom op onze Community!

Iedere actie kent zijn eigen voorwaarden. Waarom er voor deze voorwaarden is gekozen durf ik niet aan te geven. Ik zal in ieder geval je feedback omtrent de tijden van dit ticket doorzetten.Zoals Momo aangeeft zijn er vaak wel meerdere acties en dit is vaak goedkoper dan een losse enkele reis.
Mijn vraag: Bij de zomeractie Schiphol kun je 5 codes aanvragen; zijn die codes persoonlijk of kun je ze ook gebruiken voor anderen?
Hoi liedekerken, de codes zijn niet persoonlijk. Je kunt er dus voor kiezen om deze ook voor anderen te gebruiken 🙂
Tot wanneer kun je de kortingscodes inleveren en tot welke datum kun je reizen met zo'n kortingscode?
Badge +3
Je kunt ze, als het die actie van of naar Schiphol is, eenmalig aanvragen via de link in de e-mail die je gekregen hebt, dus maximaal 5×2 tickets/codes krijgen.

Er ging bij NS van alles mis (dus bel ze vooral even om er nog tien te krijgen) maar mij lukte het wel en binnen een minuut had ik ze (die codes dus) en ik ben zo vrij geweest om ze allemaal uit te delen (via privéberichten) aan mensen die het (om welke reden dan ook) niet lukte.

Volgens mij zijn ze te verzilveren tot eind juli, met de beperking dat je de reisdatum tot 30 dagen in de toekomst mag kiezen (dus tot eind augustus).

De codes zijn dus niet persoonlijk, iedereen mag ze gebruiken.
Tot welke datum kunnen de actiecodes voor NS Extra Schiphol worden gebruikt?
De actie verloopt op 1 september. Tot die datum kun je de tickets verzilveren.
Badge +3
Als aanvullend antwoord op de openingsvraag...

Het zijn e-tickets en daarmee kan je niet inchecken, alleen poortjes openen als je die toevallig tegenkomt onderweg. Daarom zijn ze pas na 9:00 geldig, want men kan bij controle niet zien hoe laat je begonnen bent met reizen (en vaak ook niet waar je vandaan komt, ook al staat dat op de Schiphol tickets wel vermeld). Voordeel is dat je er ook mee in de middagspits kunt reizen (16:00-18:30).

Er zijn ook e-tickets die vóór 6:30 geldig zijn, maar daarmee mag je tussen 6:30-9:00 en 16:00-18:30 niet in de trein zitten, dus moet je verplicht de hele reis buiten de spits maken.

Elke variant heeft dus zijn voor- en nadelen.

Reageer