beantwoord

NS Extra Zomerdeal Schiphol

Mijn vrouw heeft gebruik gemaakt van de Zomerdeal aanbieding en vier goedkope kaartjes besteld van Nijmegen naar Schiphol en van Schiphol naar Nijmegen. Er zijn per mail vier codes binnengekomen: twee voor kaartjes naar Schiphol, twee voor kaartjes van Schiphol naar Nijmegen. In de mail met die codes kunnen alleen de kaartjes naar Schiphol (1e of 2e klas) geactiveerd worden; er is in de blauwe veldjes onderaan de mail geen mogelijkheid om de kaartjes van Schiphol naar Nijmegen te activeren, ook al hebben wij de codes. De klantenservice van de NS kon ons niet verder helpen. Wie wel?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 juli 2018, 18:55

Ik ben eruit gekomen met Beatnik1948. Helaas is het niet via de reguliere manier gelukt, maar ik heb de afspraak gemaakt dat ik haar tegemoet kom nadat ze de reis heeft gemaakt.

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Er zijn helaas niet werkende of foutieve codes verstuurd, en ook was er een storing waardoor het mis ging met tickets bestellen.

Dit zou volgens eerdere berichten rechtgezet moeten zijn door nieuwe codes te verstrekken, en de storing zou inmiddels ook opgelost moeten zijn.

De klantenservice zou dit moeten weten en je nieuwe codes kunnen toesturen, of in ieder geval verder moeten helpen.

Da's een hoop 'zou' en 'moeten' want ik ben geen NS, maar als zij het niet kunnen oplossen heb ik eventueel nog drie codes (2e klas) beschikbaar voor reizen vanaf Schiphol.

Laat maar weten via privébericht (klik op mijn naam/foto).
Hallo Beatnik1948 en welkom bij de NS Community,

Ik schrik een beetje van je bericht want Robert heeft hier gelijk. Inmiddels heeft iedereen die foutieve Schipholcodes heeft ontvangen, een mail gekregen met nieuwe codes. Ook had mijn collega je nieuwe codes kunnen geven. Als je alsnog nieuwe codes wenst te ontvangen mag je mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Voor de meelezers wil ik kwijt dat wij vanochtend nieuwe codes hebben verstuurd naar reizigers die foutieve of geen codes hadden ontvangen. Indien deze het niet doen mag je altijd onze klantenservice benaderen om tot een oplossing te komen.
Ik ben eruit gekomen met Beatnik1948. Helaas is het niet via de reguliere manier gelukt, maar ik heb de afspraak gemaakt dat ik haar tegemoet kom nadat ze de reis heeft gemaakt.
Het lukt mij ook niet om de code te activeren. Ik kan dat alleen maar doen vanaf Schiphol en nu lukt het niet naar Schiphol waar kan ik dat activeren..
Reputatie 5
Hallo Jane Alice, heb je het al via deze link geprobeerd: https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-naar-Schiphol-2e-klas ? Als je een 1e klascode hebt, dien je het cijfertje '2' in de link te vervangen door een '1'.
Gelukt. Bedankt.
Fijn! Goede reis, Jane Alice!

Reageer