beantwoord

NS extra zomerdeal Schiphol

• Te koop en te gebruiken t/m 31 augustus 2018. Je kunt een reisdatum kiezen tot maximaal 30 dagen in de toekomst.
Als ik deze voorwaarde dus goed lees, kan ik dus ook de codes kopen op 31 augustus en een reisdatum in september kiezen.
Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 1 juli 2018, 19:05

Ik begrijp dat je het zo leest, maar dat is niet hoe de actie werkt. De uiterste reisdatum is ook 31 augustus. Als je dus op 31 augustus een ticket koopt, kan je er alleen die dag mee reizen.
Bekijk origineel

7 reacties

Ik begrijp dat je het zo leest, maar dat is niet hoe de actie werkt. De uiterste reisdatum is ook 31 augustus. Als je dus op 31 augustus een ticket koopt, kan je er alleen die dag mee reizen.
@Chiel NS, je kunt een Zomertoer kopen en gebruiken t/m zondag 2 september 2018.
Je kunt een reisdatum dus kiezen t/m 2 september 2018, maar dat is niet aan te bevelen.

https://www.ns.nl/producten/s/zomertoer

Ik begrijp dat je het zo leest, maar dat is niet hoe de actie werkt. De uiterste reisdatum is ook 31 augustus. Als je dus op 31 augustus een ticket koopt, kan je er alleen die dag mee reizen.@Chiel NS, je kunt een Zomertoer kopen en gebruiken t/m zondag 2 september 2018.
Je kunt een reisdatum dus kiezen t/m 2 september 2018, maar dat is niet aan te bevelen.

@Michiel. Zomertoer is toch iets heel anders dan de NS Extra Zomerdeal voor tickets naar Schiphol ??
Klopt. Met een NS Extra Zomerdeal kun je een reisdatum kiezen t/m vrijdag 31 augustus.
Je kunt dus een datum kiezen langer dan 30 dagen in de toekomst maar dat is niet aan te bevelen.

https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-vanaf-Schiphol-2e-klas

Badge +3
Het is nooit aan te bevelen om een reisdatum (ver) in de toekomst te kiezen, want als je onverhoopt niet kan reizen op die datum ben je je geld kwijt.
Toch probeerde de NS je bij de Zomerdeals te verleiden om met een persoonlijke code vóór 2 juli
een NS Zomertoer 1e klas (€39) te kopen voor de prijs van een Zomertoer 2e klas (€29) ....
Badge +3
Ja, daar ging iets mis met het bestelproces (korting werd niet verrekend) en is een ander topic over. Die bestelpagina is toen ook bijna een dag niet beschikbaar geweest om dat probleem op te lossen.

Reageer