NS Extra Zomerdeals van start!


Alle deelnemers van NS Extra ontvangen deze zomer 5 e-mails, met exclusieve aanbiedingen en extraatjes voor deze zomer: De NS Extra Zomerdeals!
Deze speciale aanbiedingen inspireren om er (vaker) een dagje op uit te gaan met de trein. Want in de zomer is zo veel te doen, en de treinen zijn veel rustiger tijdens de vakantieperiode.

Op 27 juni krijgen NS Extra deelnemers een aanbod om extra voordeling naar en van Schiphol te reizen. Ideaal als je vanaf Schiphol op vakantie gaat.
• 1e klas vanaf elk station in Nederland naar Schiphol, of vanaf Schiphol naar elk station in Nederland, voor €10,00 per stuk.
• 2e klas vanaf elk station in Nederland naar Schiphol, of vanaf Schiphol naar elk station in Nederland, voor €7,50 per stuk.
Via een linkje kun je maximaal 5 extra codes opvragen

Op 26 juni start de voorverkoop van de “Zomertoer” en ”Evenemententoer”, exclusief voor NS Extra deelnemers: Reis 1e klas voor de prijs van 2e klas. Deze aanbieding is geldig t/m 1 juli. Daarna zijn de zomertoer en Evenemententour alleen voor de reguliere prijzen te koop.

Meer info over de overige Zomerdeals volgt later.

Zoals gewoonlijk worden de acties verdeeld en bepaald op basis van reisgedrag, aanbod en woonplaats, zodat de actie zo goed mogelijk aansluit op elke individuele reiziger. De actie kan worden uitgegeven aan derden: ze zijn niet persoonsgebonden. Maar er is wel altijd een barcode/QR-code of actiecode benodigd vanuit de email om gebruik te kunnen maken van de aanbieding.

Deze producten/aanbiedingen zijn beperkt geldig. Kijk voor details op de betreffende actiepagina’s.

Update: Vervolg van de Zomerdeals op 17 en 18 juli



Houd je mailbox in de gaten voor de volgende aanbiedingen:
- Ga samen een dag op stap met de NS Zomertoer voor € 29,-. Als NS Extra deelnemer reis je in de 1e klas voor de prijs van 2e klas (€ 29).
- Ouwehands Dierenpark met gratis ijsje. Bij de toch al heel scherpe deal van trein + entree voor € 33,- ontvang je als NS Extra deelnemers ook een gratis ijsje bij Ouwehands.
- Dagje Amsterdam met Brouwerij De Prael. Een dagje Amsterdam is natuurlijk altijd leuk. Voor slechts € 19 krijg je een Dagretour + bierproeverij. En als NS Extra deelnemer krijg je er een gratis portie bitterballen bij.
- Bij Smullers koop je de nieuwste smaak Milkshake 'Salty Caramel' met NS Extra korting. Wel even de mail printen om van de korting gebruik te kunnen maken!

Update 1 augustus:



De Zomerdeals van begin augustus staan in het teken van extra ontspannen genieten! We hebben drie Spoordeelwinkeluitjes met horecapartners geselecteerd waarbij je als NS Extra deelnemer 1e klas reist voor de - hele scherpe - prijs van 2e klas.
Ga jij naar Zandvoort, Groningen of Maastricht? Voor alle drie de aanbiedingen geldt: kies op spoordeelwinkel.nl voor een 1e klas ticket en wissel je unieke kortingscode in om te reizen voor de prijs van 2e klas.

En als je op reis gaat, krijg je bij de Starbucks als NS Extra deelnemer een gratis muffin bij je koffie!

Daarnaast herhalen we de succesvolle Schipholdeal: van elk station in Nederland naar Schiphol Airport voor € 7,50 2e klas en € 10,- 1e klas. Claim je couponcodes via de knop in de mail.

Voor een geselecteerde groep klanten hebben we daarnaast nog een mooie aanbieding voor een dagje Amsterdam inclusief Rijksmuseum.

Update 20 augustus:



Vandaag worden alweer de laatste Zomerdeals verzonden! Je kunt deze keer iemand meenemen in de trein met een Meereiskaart voor wel een hele lage prijs: € 10,-

Daarnaast kun je nog t/m 31 augustus gebruik maken van de Starbucks actie.

90 reacties

beste NS hoe moet je d codesbruiken van de NS Extra Zomerdeal Schiphol. div. malen geprobeerd maar 1 kloppen de kosten sowieso niet ( schiphol -> Delft kost 105 euro 2de klas 4 prs.) en dan krijg ik de melding als ik een code invoer niet geldig??? hoe verder.
Reputatie 4
Ik heb de codes voor Schiphol (nog?) niet gehad maar begrijp ik het goed dat dit een enkele reis is? Helaas heb ik met mijn 40% korting daar tussen den haag cs en Schiphol niet zoveel aan lijkt het.
Ik heb geprobeerd de code voor de zomertour te verzilveren. Op het moment dat ik bij de bank kwam om te betalen was het bedrag veranderd van 29 naar 39 euro. Dit noem ik oplichting.
Hallo, zojuist codes aangevraagd voor vertrek vanaf Schiphol. Ik krijg vervolgens netjes een mail om codes te verzilveren maar ik zie nergens de codes staan. Als ik op link klik kom ik gewoon op het regulier bestelformulier terecht alwaar ik de normale prijs van €36,00 zie staan. Omdat ik geen kortingscodes kan vinden kan ik die dus ook niet invoeren in het betreffende veld.

Zie ik zelf iets over het hoofd of klopt het dat ik de codes niet heb ontvangen.

Dank allen voor jullie vragen. Vervelend dat het allemaal niet gaat zoals gewenst. Ik ga dit morgen meteen bespreken met mijn collega’s van NS Extra en kom er z.s.m. op terug!
Reputatie 7
Badge +3
Kan de code op 1 juli nog gebruikt worden? In de mail staat:
Koop vóór 1 juli 2018 een NS Zomertoer en je reist samen 1e klas voor maar €29.
Maar op de site staat:
De NS Extra korting is te gebruiken t/m 1 juli 2018
Badge +3
Zouden te gebruiken zijn t/m 31 augustus (wel op tijd bestellen/verzilveren dus, maar reisdatum mag tot een maand vooruit).

De mail(s) krijg je dus 's nachts na het bestellen zie ik in een ander topic. Voor @mrfreeze ik denk dus dat het na 30 juni al niet meer gaat lukken, tenzij ze de normale voorwaarden aanhouden (zondag 1 juli kan ook nog dus, net als de aanbiedingen bij de supermarkt, maandag nieuw assortiment).
Een al eerder genoemd probleem NS Extra Zomerdeal -> de korting wordt verwerkt in het winkelwagentje maar zodra je naar je bank gaat voor de betaling staat er een bedrag van € 39,00.
Badge +3
Een al eerder genoemd probleem NS Extra Zomerdeal -> de korting wordt verwerkt in het winkelwagentje maar zodra je naar je bank gaat voor de betaling staat er een bedrag van € 39,00.
Dat is wel vreemd... want no way dat ik een betaling van € 39,- ga toestaan als er (na invullen code) eerst € 29,- in mijn 'winkelmandje' zit...
Bericht bewerkt.

Er is inderdaad een storing gaande waardoor er 39 euro wordt afgerekend in plaats van 29 euro. We zijn ervan op de hoogte en werken aan een oplossing. Indien je deze wel al hebt betaald kan je je het beste richten tot onze klantenservice. Wij maken dit dan in orde. Indien de betaling nog niet is voldaan wil ik je het advies geven om het later deze week nogmaals te proberen.
Reputatie 7
Badge +3
"Coulant mee omgaan"? Als iemand 39 euro betaalt voor een artikel van 29 euro, heeft het niks met coulance te maken om die 10 euro terug te geven ...
Dank voor je oplettendheid. Ik zal het bericht even aanpassen.
Hello NS staff,
I also meet the problem that 29 euro shows on the reviewing page but 39 euro on the payment page.
Hope this bug could be fixed in time.
Reputatie 3
Sorry ik heb er net een apart topic over geopend....ik baal ook want ik wil alleen betalen vanaf een veilige omgeving en ivm mijn werk (wisseldiensten) lukt dat niet altijd. Vandaag de mail krijgen, voor 1 juli bestellen betekent binnen vier dagen.... ik hoop dat jullie het vanavond kunnen fixen anders kan ik er niets mee....
Alleen de codes voor de heenreis ontvangen, de codes voor de terugreis zijn niet meegestuurd:
Geachte mevrouw

Hierbij ontvang je de codes voor jouw tickets naar en van Schiphol. http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif Jouw codes van elk station in Nederland naar Schiphol:
2e klas:


Jouw codes van Schiphol naar elk station in Nederland:

http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif [img]https://images.direct-email.nl/ns/20170202_meereis/naar-schiphol-1e-klas.gif[/img] [img]https://images.direct-email.nl/ns/20170202_meereis/vanaf-schiphol-2e-klas.gif[/img] http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif [img]https://images.direct-email.nl/ns/20170202_meereis/vanaf-schiphol-1e-klas.gif[/img] [img]https://images.direct-email.nl/ns/20170202_meereis/naar-schiphol-2e-klas.gif[/img] http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif
Reputatie 2
Mijn codes voor de enkeltjes Schiphol kwamen goed aan. Mijn vraag is alleen: zijn ze de hele dag geldig, dus ook in de ochtendspits? Ik meende iets met "9:00 uur" te hebben gezien, maar kan nergens zo'n beperking meer vinden. Of was het voor de "zomertoer"?
Als ik de NS Extra Zomertoer 1e klas wil verzilveren (pre-sale voor € 29 i.p.v. € 39) moet ik meteen een reisdatum invullen, terwijl ik nu nog niet weet wanneer ik in juli of augustus ga reizen! Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn.Klantenservice 030-7515155 is telefonisch niet bereikbaar, want 'alle medewerkers zijn in gesprek'.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is (helaas) wel de bedoeling. Dit soort actiekaartjes kent nou eenmaal beperkende voorwaarden, daarom kunnen ze zo goedkoop aangeboden worden. Er wordt waarschijnlijk rekening gehouden met een x-percentage dat om deze reden ze niet zal verzilveren.

Dat iedereen in gesprek is, betekent niet dat ze niet bereikbaar zijn 🙂
Waar kan ik de kortingscode van extra zomerdeals schiphol vinden? ik heb ale stapen gevolgd en de laatste stap dat de kortingscode moet toevogen maar ik heb geen code? alvast bedankt
Reputatie 3
Nog steeds fout in het systeem waardoor korting niet toegepast kan worden........ik moet nu naar Mn werk en ben dan niet meer in de gelegenheid. Jammer dat de storing die sinds gisteren al bekend was nog steeds niet opgelost is......onze ICT mensen werken dan s nachts gewoon door hoor....
Hallo, zojuist codes aangevraagd voor vertrek vanaf Schiphol. Ik krijg vervolgens netjes een mail om codes te verzilveren maar ik zie nergens de codes staan. Als ik op link klik kom ik gewoon op het regulier bestelformulier terecht alwaar ik de normale prijs van €36,00 zie staan. Omdat ik geen kortingscodes kan vinden kan ik die dus ook niet invoeren in het betreffende veld. Zie ik zelf iets over het hoofd of klopt het dat ik de codes niet heb ontvangen.

Beste Wilmjan. Welkom! Ik heb begrepen dat je bij beide reizen een aantal tickets van 0 hebt aangegeven. Daarom staan er geen codes in je e-mail. Wil je het nog eens proberen?
Badge +3
Mijn codes voor de enkeltjes Schiphol kwamen goed aan. Mijn vraag is alleen: zijn ze de hele dag geldig, dus ook in de ochtendspits? Ik meende iets met "9:00 uur" te hebben gezien, maar kan nergens zo'n beperking meer vinden. Of was het voor de "zomertoer"?
Het zou handig zijn om de voorwaarden ook met de mail mee te sturen. Die zie je na het bestellen namelijk niet meer, maar hier is een screenshot :D

Ik heb inmiddels ook begrepen dat er inderdaad verkeerde codes worden uitgegeven voor de Schiphol actie. Erg vervelend. Wanneer je kaartjes bestelt voor 2e klas vanaf Schiphol, krijg je dus codes voor de 1e klas. We hebben de site even op 'Onderhoud' gezet, zodat er geen verkeerde codes meer werden verstrekt. Het probleem is gelukkig binnen een uur hersteld, dus de site is weer open gezet.

Inmiddels zijn er ruim 2500 codes 1e klas uitgegeven aan mensen die om 2e klas hebben gevraagd. We weten wie deze mensen zijn, dus mijn collega's gaan een herstelactie uitvoeren, zodat jullie alsnog de juiste codes ontvangen. Dit zal vandaag of morgen gebeuren.

Onze excuses voor het ongemak!
Per 1 Mei heb ik mijn Abt. opgezegd. Steeds krijg ik wel aanbiedingen.....
Het geld wat nog op mijn NSkaart staat zou ik terugkrijgen via de bank.Tot
nu toe niets terugontvangen!!!
Wilt U zo vriendelijk zijn dit na te kijken en alsnog terug te storten.

Hartelijk dank voor de moeite....

J.Kraft-Schreiner
Dag Reah. Dit is volgens mij geen vraag over NS Extra. Ik stuur je even een privebericht.

Reageer