NS Extra Zomerdeals van start!

Toon eerste bericht

90 reacties

Moet ik de 5 codes in een keer opvragen of kan ik nu eerst 1 code aanvragen en later nog meer op zelfde naam?
Leuk jullie zomerdeal. Begrijp het. Maar jullie maken een vergissing. Jullie denken dat mensen alleen in de zomer naar Schiphol reizen. Wij gaan al 20 jaar naar schiphol tussen december en maart. De geldigheid zou m.i. een jaar moeten zijn, dan kunnen er meer mensen gebruik maken van deze leuke actie.✈
Is het ook mogelijk een reis naar vliegveld Eindhoven in plaats van Schiphol?
@zachie Je kunt maar één keer een bestelling plaatsen. Als je graag vijf wenst te gebruiken dan dien je dit dus in één keer aan te vragen.

@flic Ik begrijp dat je graag ook in de winterperiode een leuke actie richting Schiphol wenst. Een actie met een geldigheid van een jaar is nooit het geval, dit is altijd een tijdelijke periode van een aantal maanden. Wel zijn er eigenlijk altijd wel actiekaarten verkrijgbaar, bijvoorbeeld van de Kruidvat, Hema of Albert Heijn. Ook deze kaarten bieden een leuke korting.

@Maralica De Zomerdeal Schiphol is echt alleen geldig naar Schiphol.
Ik probeer kaartjes te kopen voor de zomerdeal schiphol. Maar ik kom niet verder dan aanvragen codes en daarna gratis aanmelden (terwijl ik al een account heb)
Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze Klantenservice, @Tinekedw. Zij kunnen je helpen met dit probleem. Doe dit bij voorkeur via onze Social Media kanalen!
Reputatie 7
Badge +2
geen extra-mail over Schiphol-actie ontvangen. Misschien omdat ik pas op Schiphol ben geweest met de trein?
Ik heb zonet 5 codes gekregen en als ik een eticket bestel (2e klas) en zo'n kortingscode gebruik, krijg ik een foutmelding dat er iets is misgegaan. Heb ik dus ook verkeerde (1e klas) codes gekregen? Of doe ik iets verkeerd? Drama
Voor reizigers die problemen ervaren, zoals MoDe en PeterBoll, wil ik aangeven dat het in dergelijke situaties goed is om onze Klantenservice te benaderen. Zij kunnen met jullie meekijken en een oplossing aandragen.
Voor reizigers die problemen ervaren, zoals MoDe en PeterBoll, wil ik aangeven dat het in dergelijke situaties goed is om onze Klantenservice te benaderen. Zij kunnen met jullie meekijken en een oplossing aandragen.
Heb al een half uur in de wacht gestaan bij die service?
Dat is flink balen PeterBoll. Heb je onze live chat en Social Media ook geprobeerd? Die reageren doorgaans een stuk sneller.
Beste NS,

De codes voor de NS Extra Zomerdeal Schiphol werken niet bij mij (al diverse malen geprobeerd, op pc en telefoon). Na 'aanvragen codes' kom ik op een pagina waarop staat 'gratis aanmelden', maar ik ben al aangemeld bij NS Extra. Ik wil graag 4 codes ontvangen voor deze zomerdeal. Kunt u me deze op een andere manier verstrekken?

Met vriendelijke groet,
Esther Hanssen
Je kunt het advies wat ik hierboven heb gegeven opvolgen, Esther_Hanssen. Neem contact op met onze Klantenservice voor een snelle oplossing. En dan bij voorkeur via Social Media aangezien we hier het snelst reageren!
Vervelend van deze twee fouten!

Inmiddels heeft iedereen die foutieve Schipholcodes heeft ontvangen, een mail gekregen met nieuwe codes.

Het probleem waarbij bij betaling het bedrag weer terugschiet naar € 39, is ook opgelost. Mocht er toch nog iemand tegenaan lopen dan hoor ik het graag.
Bedankt voor je reactie. Ik heb nog geen nieuwe e-mail met nieuwe codes ontvangen.
Voor de duidelijkheid: ik heb 4 codes besteld, waarvan er twee werken (al gebruikt) en twee niet.
Heeft iemand toevallig nog een code over voor de reis vanaf Schiphol? Ik heb geprobeerd om de codes aan te vragen maar hierbij ging iets fout, en nu heb ik twee codes voor de reis naar Schiphol toe waar ik niks aan heb en geen codes voor de reis vanaf Schiphol terwijl ik die juist nodig heb. En de helpdeskmedewerker zegt dat ze niks voor me kunnen doen... 😕
Begrijp ik dan dat je wel de aanbieding hebt ontvangen? Ik snap dan niet dat je maar 2 codes hebt ontvangen. Indien dat het geval is help ik je graag verder. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw voorletter(s), achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Badge +3
Ik heb zojuist 2×5 codes (2e klas) aangevraagd en direct ontvangen, dus voor wie nog met niet werkende of ontbrekende codes zit... 😋
Alle deelnemers van NS Extra ontvangen deze zomer 5 e-mails, met exclusieve aanbiedingen en extraatjes voor deze zomer: De NS Extra Zomerdeals!
Deze speciale aanbiedingen inspireren om er (vaker) een dagje op uit te gaan met de trein. Want in de zomer is zo veel te doen, en de treinen zijn veel rustiger tijdens de vakantieperiode.

Op 27 juni krijgen NS Extra deelnemers een aanbod om extra voordeling naar en van Schiphol te reizen. Ideaal als je vanaf Schiphol op vakantie gaat.
• 1e klas vanaf elk station in Nederland naar Schiphol, of vanaf Schiphol naar elk station in Nederland, voor €10,00 per stuk.
• 2e klas vanaf elk station in Nederland naar Schiphol, of vanaf Schiphol naar elk station in Nederland, voor €7,50 per stuk.
Via een linkje kun je maximaal 5 extra codes opvragen

Op 26 juni start de voorverkoop van de “Zomertoer” en ”Evenemententoer”, exclusief voor NS Extra deelnemers: Reis 1e klas voor de prijs van 2e klas. Deze aanbieding is geldig t/m 1 juli. Daarna zijn de zomertoer en Evenemententour alleen voor de reguliere prijzen te koop.

In de eerste week van juli krijgen deelnemers een tweede email met de volgende exclusieve aanbiedingen:

• Humphrey’s 3 gangen diner + treinkaartje. Met een unieke code uit de email krijg je €3 korting op 1e en 2e klas. Zo kun je reizen in de 1e klas voor de prijs van 2e klas!
• 10% Korting op Fiets & Services. NS extra deelnemers krijgen 10% korting tijdens de zomermaanden op Fiets & Services (deze korting loopt t/m 31 augustus).

Meer info over de overige Zomerdeals volgt later.

Zoals gewoonlijk worden de acties verdeeld en bepaald op basis van reisgedrag, aanbod en woonplaats, zodat de actie zo goed mogelijk aansluit op elke individuele reiziger. De actie kan worden uitgegeven aan derden: ze zijn niet persoonsgebonden. Maar er is wel altijd een barcode/QR-code of actiecode benodigd vanuit de email om gebruik te kunnen maken van de aanbieding.

Deze producten/aanbiedingen zijn beperkt geldig. Kijk voor details op de betreffende actiepagina’s.
Reputatie 4
Ik ben lid van NSExtra en heb helemaal geen mail met coupons ontvangen. Niet voor schiphol, niet voor zomertour.......Mijn moeder die wel lid is heeft er eentje ontvangen voor de zomertour maar verder ook niets. Kan ik de mails alsnog ontvangen?
Reputatie 7
Badge +3
Wat mij even niet duidelijk is, is de zomertoer een enkele reis of een retour? Dit wordt nergens vermeld.

Of je leest gewoon even wat beter:
En voor NS Extra deelnemers hebben we al helemaal een leuke deal: €10 korting op de Zomertoer 1e klas. Dat is een 1e klas dagretour voor 2 personen, voor slechts €29.
Als ik de NS Extra Zomertoer 1e klas wil verzilveren (pre-sale voor € 29 i.p.v. € 39) moet ik meteen een reisdatum invullen, terwijl ik nu nog niet weet wanneer ik in juli of augustus ga reizen! Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn.Klantenservice 030-7515155 is telefonisch niet bereikbaar, want 'alle medewerkers zijn in gesprek'.
Als ik de NS Extra Zomertoer 1e klas wil verzilveren (pre-sale voor € 29 i.p.v. € 39) moet ik meteen een reisdatum invullen, terwijl ik nu nog niet weet wanneer ik in juli of augustus ga reizen! Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn.Klantenservice 030-7515155 is telefonisch niet bereikbaar, want 'alle medewerkers zijn in gesprek'.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas vis ik ook naast het net, omdat ik ook nog geen exacte datum kan opgeven. Op deze manier heb je nietveel aan NS Extra. Kan niet debedoeling zijn.
Beste NS,

Zojuist heb ik jullie NS Extra Zomerdeal Shiphol aangevraagd,
voor zowel de heenreis als de terugreis.
In de mail die ik vervolgens van jullie heb ik ontvangen, kan ik alleen de code vanaf schiphol 2e klas activeren, bij de code naar schiphol staat geen blauwe activatieknop vermeld.
Hoe nu verder?

Hartelijke groet,

Michelle Gijsen
Badge +3
@michelle3

Voor de heenreis:
https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-naar-Schiphol-2e-klas

Voor de terugreis:
https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-vanaf-Schiphol-2e-klas

Reageer