NS Extra Zomerdeals van start!

Toon eerste bericht

90 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Voor reizigers die problemen ervaren, zoals MoDe en PeterBoll, wil ik aangeven dat het in dergelijke situaties goed is om onze Klantenservice te benaderen. Zij kunnen met jullie meekijken en een oplossing aandragen.
Voor mij is het voordeliger om met met mijn VDU te gaan naar/van Schiphol, dat zal de reden zijn dat ik hem niet gekregen heb. Deze NSExtra-actie is zeer verwarrend want begint met 'Alle .....'
@Sim70 Heb je hiervoor al contact gezocht met onze Klantenservice? Ik wil je adviseren dit via Facebook of Twitter. Heb je ook al in je ongewenste map gekeken? Wellicht is de mail daarin beland.
@cslk Ik begrijp dat dit lastig te bepalen is. Iedere actie kent zijn eigen voorwaarden en deze voorwaarde is aan deze actie gekoppeld. We hebben jullie signaal aangekaart en zullen dit meenemen als verbeterpunt bij volgende acties.
@michelle3 Vervelend dat dit niet helemaal loopt zoals zou moeten. Is het gelukt met de links die Robert B heeft toegevoegd?
@MoDe Ik ga even navraag voor je doen.
Reputatie 7
Badge +3
Voor mij is het voordeliger om met met mijn VDU te gaan naar/van Schiphol, dat zal de reden zijn dat ik hem niet gekregen heb. Deze NSExtra-actie is zeer verwarrend want begint met 'Alle .....'
Dat zal dan neem ik ook de reden zijn dat ik de naar/van Schiphol actie niet heb ontvangen. Zelfs vol tarief is het voor mij naar Schiphol al voordeliger, laat staan met de 40% buiten traject korting. Afgezien daarvan zou ik er toch geen gebruik van maken.
Maar om dan te beginnen met "Alle deelnemers van NS Extra ontvangen deze zomer 5 e-mails" is dan niet juist. Maar dat is vast makkelijker dan te zegen dat het afhankelijk is van je woonplaats en/of abonnement. Nog afgezien van de vragen over privacy die dit kan oproepen.
Goedemiddag,

Ik heb de codes ontvangen voor 2 kaartjes 1e klas vanaf Schiphol.
Wij komen zondag terug dus mooie aanbieding.

Alleen wat ik ook probeer de codes werken niet als ik kaartjes online wil bestellen.

Onderstaand de mail die ik heb ontvangen. Kan dit opgelost worden?

Beste mevrouw Westhuis,

Hierbij ontvang je de codes voor jouw tickets naar en van Schiphol. https://ci5.googleusercontent.com/proxy/7nM1pocGHCPIhA93eNw5rRpvkB9zu_dALwhpuWmjIKILqk570W3f510eg9qJhBOwc3M21owhA3RRUYsSD9u5pH3sqrPBH4zhlQe96WVDHowa-ANzF-zpChkGXpF3lw=s0-d-e1-ft#http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif https://ci5.googleusercontent.com/proxy/7nM1pocGHCPIhA93eNw5rRpvkB9zu_dALwhpuWmjIKILqk570W3f510eg9qJhBOwc3M21owhA3RRUYsSD9u5pH3sqrPBH4zhlQe96WVDHowa-ANzF-zpChkGXpF3lw=s0-d-e1-ft#http://images.direct-email.nl/ns/20160523_studentenafloop/spacer-1x1.gif Jouw codes van Schiphol naar elk station in Nederland:
1e klas
#######
#######

[img]https://ci6.googleusercontent.com/proxy/DE4G2NTPezq0E_lIe6iZN03q-8Md0FPXPqhWi-6C4EIETHRHNeSUq3BcuPemoMzDWJq_j6edGTxTwx_Oib0UsZLenN7D4BNK75BbO9hNqEC3qkT0E-jjOLQrCpAizXwJCXI=s0-d-e1-ft#https://images.direct-email.nl/ns/20170202_meereis/naar-schiphol-2e-klas.gif[/img]Heb je nog vragen?
Neem dan contact met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030‑751 51 55. We staan dag en nacht voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

Ron Schneider
Directeur Marketing & Sales
Ik probeer codes voor Schiphol te verkrijgen, maar dat lukt niet. Als ik in de mail op de link klik dan kom ik op een formulier om me aan te melden voor NS extra. Daar ben ik echter al voor aangemeld, maar er is geen mogelijkheid om ergens anders naar door te klikken. Ook heb ik al geprobeerd me dan nog maar een keer aan te melden, maar dan krijg ik het bericht dat deze kaart al geregistreerd is voor ns-extra. Kortom, hoe kom ik aan de codes?
Op dit moment is er een storing met betrekking tot de NS Extra Zomerdeal Schiphol. We werken hard aan een oplossing. Als je vandaag wilt reizen neem dan even contact op met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of stuur ons een bericht via Facebook of Twitter. Wil je op een latere datum reizen probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.
Helaas nog geen codes voor de voor en naar Schiphol zomerdeal ontvangen. Zou ik deze alsnog mogen krijgen?
Goedenavond Desiebel! Zoals mijn collega Denice hierboven al heeft aangegeven kun je in dit geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen je dan voorzien van nieuwe code's!
Hoi allemaal,

Heb ook problemen gehad met betaling van 1e klas kaartje naar schiphol. Gebeld met.NS er zou een storing zijn of ik het de volgende dag nog een keer wilde proberen. Toen lukte de de betaling wel.
Helaas heb ik maar 2 codes gekregen. Dus heeft iemand nog codes van en naar schiphol 1e klas over, hou ik mij aanbevolen.

Groetjes Marianne
Badge +3
Hoi allemaal,

Heb ook problemen gehad met betaling van 1e klas kaartje naar schiphol. Gebeld met.NS er zou een storing zijn of ik het de volgende dag nog een keer wilde proberen. Toen lukte de de betaling wel.
Helaas heb ik maar 2 codes gekregen. Dus heeft iemand nog codes van en naar schiphol 1e klas over, hou ik mij aanbevolen.

Groetjes Marianne

Het houdt niet op hè met die actie blijkaar!

Ik heb het een tijdje geleden (omdat het anderen niet lukte) geprobeerd en kreeg 2×5 codes gestuurd (van en naar Schiphol). Dat duurde een minuut ongeveer.

Ik heb ze vervolgens allemaal uitgedeeld hier via privéberichten (dank voor allle bedankjes, nu kunnen wij goedkoop van of naar Schiphol!)

Dus ze zijn op van mijn kant. NS kan je nog van nieuwe voorzien natuurlijk.

Maar even een vraagje van mij... Als ik nog codes zou hebben, waarom moeten die 1e klas zijn?

Of vlieg je ook 1e klas? Dat vangt KLM jullie wel op met een drankje, na een (nederige) 2e klas treinreis met een actiecode voor een tientje i.p.v € 7,50

Goede reis! Maar voor een geldige code gewoon even bellen met 030 751 5155 dus. Kan dag en nacht, maar dan krijg je wel 2e klas codes denk ik zomaar!
Na de mail van de zomertoer op 26 juni is het zowel bij mij als bij mijn partner heel erg stil gebleven wat betreft de vervolg mailtjes. Klopt dit wel?
Na de mail van de zomertoer op 26 juni is het zowel bij mij als bij mijn partner heel erg stil gebleven wat betreft de vervolg mailtjes. Klopt dit wel?

Vandaag en morgen worden er weer nieuwe NS Extra Zomerdeals verstuurd! We hebben twee Spoordeelwinkel-aanbiedingen extra leuk voor jullie gemaakt, je kunt opnieuw de Zomertoer 1e klas bestellen voor de prijs van 2e klas én je ontvangt als NS Extra deelnemer korting op het station bij Smullers.
Ik heb de originele post bijgewerkt met meer details.

Update: Vervolg van de Zomerdeals op 17 en 18 juli

Houd je mailbox in de gaten voor de volgende aanbiedingen:
- Ga samen een dag op stap met de NS Zomertoer voor € 29,-. Als NS Extra deelnemer reis je in de 1e klas voor de prijs van 2e klas (€ 29).
- Ouwehands Dierenpark met gratis ijsje. Bij de toch al heel scherpe deal van trein + entree voor € 33,- ontvang je als NS Extra deelnemers ook een gratis ijsje bij Ouwehands.
- Dagje Amsterdam met Brouwerij De Prael. Een dagje Amsterdam is natuurlijk altijd leuk. Voor slechts € 19 krijg je een Dagretour + bierproeverij. En als NS Extra deelnemer krijg je er een gratis portie bitterballen bij.
- Bij Smullers koop je de nieuwste smaak Milkshake 'Salty Caramel' met NS Extra korting. Wel even de mail printen om van de korting gebruik te kunnen maken!

Krijg je als NS Extra deelnemer dat ijsje alleen wanneer je trein+entree koopt, of ook wanneer je zelf een kaartje koopt en op abonnement reist naar Ouwehands?
Badge +3
Krijg je als NS Extra deelnemer dat ijsje alleen wanneer je trein+entree koopt, of ook wanneer je zelf een kaartje koopt en op abonnement reist naar Ouwehands?
Ik weet vrijwel zeker dat het als voucher/coupon bij het trein+entree e-ticket zit, en niet bruikbaar is voor mensen die op eigen gelegenheid richting Ouwehands gaan.

Kan overigens goed zijn dat die voucher een simpele EAN 13 barcode bevat die gewoon altijd hetzelfde is, omdat ze hem bij de kassa moeten scannen en ze niet voor ieder ticket een apart product in het kassasysteem kunnen zetten. Zodra je daar dus een kopietje van hebt kan iedereen ijsjes halen, want bij de kassa wordt zelden of nooit naar je treinticket gevraagd.
Reputatie 7
Badge +3

Na de mail van de zomertoer op 26 juni is het zowel bij mij als bij mijn partner heel erg stil gebleven wat betreft de vervolg mailtjes. Klopt dit wel?Vandaag en morgen worden er weer nieuwe NS Extra Zomerdeals verstuurd! We hebben twee Spoordeelwinkel-aanbiedingen extra leuk voor jullie gemaakt, je kunt opnieuw de Zomertoer 1e klas bestellen voor de prijs van 2e klas én je ontvangt als NS Extra deelnemer korting op het station bij Smullers.
Ik heb de originele post bijgewerkt met meer details.

Met een partner met keuzedagen heb ik niets aan een zomertoer. Als ik op eigen gelegenheid met de trein naar Ouwenhands ga ben ik doordeweeks €31,50 kwijt. Met de NS extra deal (€33) betaal ik het gratis ijsje grotendeels zelf. NS extra Deal bezoek aan Amsterdam en Brouwerij voor €19 zou als ik op eigen gelegenheid ga €20 kosten, maar dan heb ik er geen bitterballen bij 😯Rest de deal van de milkshake, wat echt niet mijn smaak is... m.a.w. ook aan deze NS extra deals heb ik niets
Prachtige actie waarmee je voor 7,50 euro per enkele reis naar Schiphol kunt reizen. Ik zou er graag gebruik van maken. Maar helaas ga ik niet in de zomer op reis. Ik reis altijd buiten het hoogseizoen. Dus kan ik niets met deze actie.
Kunnen jullie deze tickets niet voor de vaste klanten het hele jaar door aanbieden. Maximaal 10 per jaar of zo. En dat je zelf de periode kunt kiezen.
Dat zou ik pas een topactie vinden. Nu moet ik alsnog mijn tickets duur gaan kopen, en dat is best jammer.
Dank voor de reacties weer.
Met het abonnement van eventuele partners kunnen we geen rekening houden. Gelukkig zijn er privacyregels die dat soort koppelingen niet toestaan!
En volgend op het succes van de Schipholactie zou het zomaar kunnen dat die ook op een ander moment terug gaat komen. Maar dit is geen toezegging :)

Vandaag en morgen krijgen de Zomerdeals weer een vervolg! Ik heb de originele post een update gegeven.
Kun je deze deal combineren met een gratis meereiskaartje? Want dat zou echt super uitkomen, maar kan me voorstellen dat dit niet het geval is.
Yanelltje, helaas. Het combineren van actiekaarten is niet toegestaan. De reiziger met wie je meereist met het meereiskaartje dient een regulier vervoerbewijs te hebben.
Zojuist (2 augustus) weer een mail gekregen met de NS Zomerdeals. Ik zou in september graag van de Schipholactie gebruik willen maken (heen en terug), maar bij de NS duurt de zomer maar t/m 31 augustus! Wat jammer, is er eindelijk eens een actie waar ik als alleenreizende iets aan heb, is hij alleen het hoogseizoen geldig.... NS doe er iets aan!
Toch maar geprobeerd de Schipholtickets te boeken. Ik heb het goed ingevuld volgens mij, maar ik heb alleen een code voor de terugreis gekregen!
Als ik opnieuw probeer te bestellen, dan krijg ik de melding dat dat niet kan.
De 30 dagen in de toekomst werken inderdaad niet, maar ik kan in augustus toch wel gebruik maken van die actie? Waarom krijg ik geen code voor de heenreis?
Op dit moment durf ik niet aan te geven waarom je een probleem ervaart, dinydeleeuw. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice op 030-7515155 voor een snelle oplossing of morgenochtend gebruik maken van onze Live-Chat. In beide gevallen kunnen mijn collega's met je meekijken.

Je kunt deze actie niet gebruiken na 31 augustus. Indien je inderdaad in september de reis pas maakt zijn deze tickets niet geschikt voor je.

Reageer