NS Extra Zomerdeals van start!

Alle deelnemers van NS Extra ontvangen deze zomer 5 e-mails, met exclusieve aanbiedingen en extraatjes voor deze zomer: De NS Extra Zomerdeals!
Deze speciale aanbiedingen inspireren om er (vaker) een dagje op uit te gaan met de trein. Want in de zomer is zo veel te doen, en de treinen zijn veel rustiger tijdens de vakantieperiode.

Op 27 juni krijgen NS Extra deelnemers een aanbod om extra voordeling naar en van Schiphol te reizen. Ideaal als je vanaf Schiphol op vakantie gaat.
• 1e klas vanaf elk station in Nederland naar Schiphol, of vanaf Schiphol naar elk station in Nederland, voor €10,00 per stuk.
• 2e klas vanaf elk station in Nederland naar Schiphol, of vanaf Schiphol naar elk station in Nederland, voor €7,50 per stuk.
Via een linkje kun je maximaal 5 extra codes opvragen

Op 26 juni start de voorverkoop van de “Zomertoer” en ”Evenemententoer”, exclusief voor NS Extra deelnemers: Reis 1e klas voor de prijs van 2e klas. Deze aanbieding is geldig t/m 1 juli. Daarna zijn de zomertoer en Evenemententour alleen voor de reguliere prijzen te koop.

Meer info over de overige Zomerdeals volgt later.

Zoals gewoonlijk worden de acties verdeeld en bepaald op basis van reisgedrag, aanbod en woonplaats, zodat de actie zo goed mogelijk aansluit op elke individuele reiziger. De actie kan worden uitgegeven aan derden: ze zijn niet persoonsgebonden. Maar er is wel altijd een barcode/QR-code of actiecode benodigd vanuit de email om gebruik te kunnen maken van de aanbieding.

Deze producten/aanbiedingen zijn beperkt geldig. Kijk voor details op de betreffende actiepagina’s.

Update: Vervolg van de Zomerdeals op 17 en 18 juli

Houd je mailbox in de gaten voor de volgende aanbiedingen:
- Ga samen een dag op stap met de NS Zomertoer voor € 29,-. Als NS Extra deelnemer reis je in de 1e klas voor de prijs van 2e klas (€ 29).
- Ouwehands Dierenpark met gratis ijsje. Bij de toch al heel scherpe deal van trein + entree voor € 33,- ontvang je als NS Extra deelnemers ook een gratis ijsje bij Ouwehands.
- Dagje Amsterdam met Brouwerij De Prael. Een dagje Amsterdam is natuurlijk altijd leuk. Voor slechts € 19 krijg je een Dagretour + bierproeverij. En als NS Extra deelnemer krijg je er een gratis portie bitterballen bij.
- Bij Smullers koop je de nieuwste smaak Milkshake 'Salty Caramel' met NS Extra korting. Wel even de mail printen om van de korting gebruik te kunnen maken!

Update 1 augustus:

De Zomerdeals van begin augustus staan in het teken van extra ontspannen genieten! We hebben drie Spoordeelwinkeluitjes met horecapartners geselecteerd waarbij je als NS Extra deelnemer 1e klas reist voor de - hele scherpe - prijs van 2e klas.
Ga jij naar Zandvoort, Groningen of Maastricht? Voor alle drie de aanbiedingen geldt: kies op spoordeelwinkel.nl voor een 1e klas ticket en wissel je unieke kortingscode in om te reizen voor de prijs van 2e klas.

En als je op reis gaat, krijg je bij de Starbucks als NS Extra deelnemer een gratis muffin bij je koffie!

Daarnaast herhalen we de succesvolle Schipholdeal: van elk station in Nederland naar Schiphol Airport voor € 7,50 2e klas en € 10,- 1e klas. Claim je couponcodes via de knop in de mail.

Voor een geselecteerde groep klanten hebben we daarnaast nog een mooie aanbieding voor een dagje Amsterdam inclusief Rijksmuseum.

Update 20 augustus:

Vandaag worden alweer de laatste Zomerdeals verzonden! Je kunt deze keer iemand meenemen in de trein met een Meereiskaart voor wel een hele lage prijs: € 10,-

Daarnaast kun je nog t/m 31 augustus gebruik maken van de Starbucks actie.

90 reacties

Prachtige actie waarmee je voor 7,50 euro per enkele reis naar Schiphol kunt reizen. Ik zou er graag gebruik van maken. Maar helaas ga ik niet in de zomer op reis. Ik reis altijd buiten het hoogseizoen. Dus kan ik niets met deze actie.
Kunnen jullie deze tickets niet voor de vaste klanten het hele jaar door aanbieden. Maximaal 10 per jaar of zo. En dat je zelf de periode kunt kiezen.
Dat zou ik pas een topactie vinden. Nu moet ik alsnog mijn tickets duur gaan kopen, en dat is best jammer.
Leuk jullie zomerdeal. Begrijp het. Maar jullie maken een vergissing. Jullie denken dat mensen alleen in de zomer naar Schiphol reizen. Wij gaan al 20 jaar naar schiphol tussen december en maart. De geldigheid zou m.i. een jaar moeten zijn, dan kunnen er meer mensen gebruik maken van deze leuke actie.✈
Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze Klantenservice, @Tinekedw. Zij kunnen je helpen met dit probleem. Doe dit bij voorkeur via onze Social Media kanalen!
Badge +3
@michelle3

Voor de heenreis:
https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-naar-Schiphol-2e-klas

Voor de terugreis:
https://www.ns.nl/producten/s/enkele-reis-vanaf-Schiphol-2e-klas
Op dit moment is er een storing met betrekking tot de NS Extra Zomerdeal Schiphol. We werken hard aan een oplossing. Als je vandaag wilt reizen neem dan even contact op met onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief) of stuur ons een bericht via Facebook of Twitter. Wil je op een latere datum reizen probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.
Yanelltje, helaas. Het combineren van actiekaarten is niet toegestaan. De reiziger met wie je meereist met het meereiskaartje dient een regulier vervoerbewijs te hebben.
Badge +3
Hallo, ik probeer vandaag de codes aan te vragen voor de NS extra zomerdeal Schiphol. Helaas krijg ik steeds de boodschap dat ik me moet aanmelden bij NS extra. terwijl ik al aangemeld ben. Wat moet ik doen om de codes te krijgen?
Het beste is om te bellen met 030 751 5155, zie ook https://community.ns.nl/ns-extra-35/korting-ns-extra-schiphol-50669/index1.html#post341621
Fijn dat het gelukt is, flrz 🙂
Een al eerder genoemd probleem NS Extra Zomerdeal -> de korting wordt verwerkt in het winkelwagentje maar zodra je naar je bank gaat voor de betaling staat er een bedrag van € 39,00.
Badge +3
Een al eerder genoemd probleem NS Extra Zomerdeal -> de korting wordt verwerkt in het winkelwagentje maar zodra je naar je bank gaat voor de betaling staat er een bedrag van € 39,00.
Dat is wel vreemd... want no way dat ik een betaling van € 39,- ga toestaan als er (na invullen code) eerst € 29,- in mijn 'winkelmandje' zit...
Bericht bewerkt.

Er is inderdaad een storing gaande waardoor er 39 euro wordt afgerekend in plaats van 29 euro. We zijn ervan op de hoogte en werken aan een oplossing. Indien je deze wel al hebt betaald kan je je het beste richten tot onze klantenservice. Wij maken dit dan in orde. Indien de betaling nog niet is voldaan wil ik je het advies geven om het later deze week nogmaals te proberen.
Reputatie 7
Badge +3
"Coulant mee omgaan"? Als iemand 39 euro betaalt voor een artikel van 29 euro, heeft het niks met coulance te maken om die 10 euro terug te geven ...
Dank voor je oplettendheid. Ik zal het bericht even aanpassen.
Als ik de NS Extra Zomertoer 1e klas wil verzilveren (pre-sale voor € 29 i.p.v. € 39) moet ik meteen een reisdatum invullen, terwijl ik nu nog niet weet wanneer ik in juli of augustus ga reizen! Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn.Klantenservice 030-7515155 is telefonisch niet bereikbaar, want 'alle medewerkers zijn in gesprek'.
Ik heb inmiddels ook begrepen dat er inderdaad verkeerde codes worden uitgegeven voor de Schiphol actie. Erg vervelend. Wanneer je kaartjes bestelt voor 2e klas vanaf Schiphol, krijg je dus codes voor de 1e klas. We hebben de site even op 'Onderhoud' gezet, zodat er geen verkeerde codes meer werden verstrekt. Het probleem is gelukkig binnen een uur hersteld, dus de site is weer open gezet.

Inmiddels zijn er ruim 2500 codes 1e klas uitgegeven aan mensen die om 2e klas hebben gevraagd. We weten wie deze mensen zijn, dus mijn collega's gaan een herstelactie uitvoeren, zodat jullie alsnog de juiste codes ontvangen. Dit zal vandaag of morgen gebeuren.

Onze excuses voor het ongemak!
Per 1 Mei heb ik mijn Abt. opgezegd. Steeds krijg ik wel aanbiedingen.....
Het geld wat nog op mijn NSkaart staat zou ik terugkrijgen via de bank.Tot
nu toe niets terugontvangen!!!
Wilt U zo vriendelijk zijn dit na te kijken en alsnog terug te storten.

Hartelijk dank voor de moeite....

J.Kraft-Schreiner
Dag Reah. Dit is volgens mij geen vraag over NS Extra. Ik stuur je even een privebericht.
Moet ik de 5 codes in een keer opvragen of kan ik nu eerst 1 code aanvragen en later nog meer op zelfde naam?
Is het ook mogelijk een reis naar vliegveld Eindhoven in plaats van Schiphol?
@zachie Je kunt maar één keer een bestelling plaatsen. Als je graag vijf wenst te gebruiken dan dien je dit dus in één keer aan te vragen.

@flic Ik begrijp dat je graag ook in de winterperiode een leuke actie richting Schiphol wenst. Een actie met een geldigheid van een jaar is nooit het geval, dit is altijd een tijdelijke periode van een aantal maanden. Wel zijn er eigenlijk altijd wel actiekaarten verkrijgbaar, bijvoorbeeld van de Kruidvat, Hema of Albert Heijn. Ook deze kaarten bieden een leuke korting.

@Maralica De Zomerdeal Schiphol is echt alleen geldig naar Schiphol.
Ik probeer kaartjes te kopen voor de zomerdeal schiphol. Maar ik kom niet verder dan aanvragen codes en daarna gratis aanmelden (terwijl ik al een account heb)
Reputatie 7
Badge +3
geen extra-mail over Schiphol-actie ontvangen. Misschien omdat ik pas op Schiphol ben geweest met de trein?
Ik heb zonet 5 codes gekregen en als ik een eticket bestel (2e klas) en zo'n kortingscode gebruik, krijg ik een foutmelding dat er iets is misgegaan. Heb ik dus ook verkeerde (1e klas) codes gekregen? Of doe ik iets verkeerd? Drama
Voor reizigers die problemen ervaren, zoals MoDe en PeterBoll, wil ik aangeven dat het in dergelijke situaties goed is om onze Klantenservice te benaderen. Zij kunnen met jullie meekijken en een oplossing aandragen.
Voor reizigers die problemen ervaren, zoals MoDe en PeterBoll, wil ik aangeven dat het in dergelijke situaties goed is om onze Klantenservice te benaderen. Zij kunnen met jullie meekijken en een oplossing aandragen.
Heb al een half uur in de wacht gestaan bij die service?

Reageer