beantwoord

ns extra zomertour

• 29 juni 2018
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

Kreeg een mail omdat ik meedoe aan NS-extra met een kortingscode voor 1e klas reizen met dagkaart.
Besloot net om dit maar te doen, want de periode is juli-augustus en dan kan het zo maar zijn dat we een dagje op pad willen. Blijkt dat je bij het bestellen al de dag moet aangeven en ook waar je naar toegaat.
Hallo, dat weet ik echt nog niet en hangt ook nog van het weer af.
Ik voel me blij gemaakt met een dode mus, want ik kan dat echt nog niet aangeven op dit moment op welke datum ik ga reizen en waar de reis naar toe zal gaan. Wat moet je hier nu weer mee?
icon

Beste antwoord door Thom 29 juni 2018, 16:39

Elke actie heeft eigen voorwaarden en helaas geldt deze voorwaarde in dit geval. Er is weinig aan te doen, hoe jammer ook in uw geval. Er blijkt inderdaad meer irritatie over te zijn.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Elke actie heeft eigen voorwaarden en helaas geldt deze voorwaarde in dit geval. Er is weinig aan te doen, hoe jammer ook in uw geval. Er blijkt inderdaad meer irritatie over te zijn.
Mij gaat het vooral om mijn partner die, chronisch ziek is en we kijken per dag hoe het gaat. Dus kan ik nooit ver op voorhand iets vastleggen jammer genoeg.
Hallo jeanne52 en welkom bij de NS Community,

Ik begrijp dat je liever later een datum had gekozen. Ik zal je signaal ook doorzetten. Helaas kan ik op dit moment niets voor je veranderen.
Ik heb de NS zomerdeal van jullie ontvangen en wilde gebruik maken van de mogelijkheid om van elk station naar Schiphol te gaan. Ik heb wel een mail met codes ontvangen, maar de mail heeft de verkeerde button om aan te klikken. Na veel gebel met de klantenservice, kreeg ik de boodschap dat ik pech had en helaas konden ze niets voor me doen. Ik lees in jullie forum dat er erg veel mis is met deze deal en dit lijkt me toch niet de bedoeling als jullie de klant een deal sturen. Dan mag ik verwachten dat het werkt. Ik wilde ook een terugreis regelen, maar krijg nu constant een window met het bericht dat ik geen toegang meer heb. Dus een nieuwe poging zit er ook niet in. Graag wil ik een oplossing van jullie hoe ik de deal kan verzilveren.

Jouw codes van elk station in Nederland naar Schiphol:
2e klas:
(codes verwijderd door moderator)

[img]https://images.direct-email.nl/ns/20170202_meereis/vanaf-schiphol-1e-klas.gif[/img]Heb je nog vragen?
Neem dan contact met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030‑751 51 55. We staan dag en nacht voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

Ron Schneider
Directeur Marketing & Sales
Badge +3
Is het voor de heenreis wel gelukt?

Ik heb nog 5 codes voor naar Schiphol en 3 codes vanaf Schiphol (2e klas).

Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam/foto te klikken.
Reputatie 7
Badge +3
Er hebben inderdaad al meer mensen hun ongenoegen hierover geuit. Ik denk dat het al gelijk een datum en bestemming opgeven veel mensen ervan zal weerhouden om gebruik te maken van deze aanbieding.

Tijdens de NS Extra test periode kwam er vaak na een aanbieding een enquete hoe je actie vond , of je er gebruik van had gemaakt en zo nee, waarom niet. Die zie ik nu niet meer. Maar mocht het zijn dat nu maar een klein deel van de aangeschreven klanten gebruik maakt van deze actie is dat voor NS ook een signaal dat een actie met deze voorwaarden niet gewaardeerd wordt.
Hallo Huiz, vervelend dat je hinder hebt van de verstoring omtrent de Zomerdeal. Wanneer wil je gebruik maken van de tickets?

Reageer