beantwoord

NS extraatje is niet op ov-kaart te zetten

• 14 november 2016
  • 3 reacties
  • 290 Bekeken

In oktober kreeg ik een e-mail van NS Extra dat ik €2,50 mocht ophalen bij een ns-kaartautomaat, omdat ik in september 2x had gereisd. Er werd geen melding gemaakt van een termijn waarbinnen ik dit kon ophalen. Pas vandaag was ik in de gelegenheid dat te doen, maar helaas was de keuzeregel grijs en werkte dus niet. Hoe kom ik in bezit van het beloofde extraatje?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 14 november 2016, 21:07

Hallo Centientje, jammer dat je het bedrag niet kon ophalen bij de kaartautomaat. Wat hier precies aan de hand is durf ik niet aan te geven. Ik wil je daarom vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan even voor je bekijken. Je kunt telefonisch contact leggen via 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live Chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Centientje, jammer dat je het bedrag niet kon ophalen bij de kaartautomaat. Wat hier precies aan de hand is durf ik niet aan te geven. Ik wil je daarom vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan even voor je bekijken. Je kunt telefonisch contact leggen via 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live Chat.
het is gelukt bij een andere ns automaat: ik moest de bestelling ophalen en zag dat er ook een keuzedag stond, die was in blauw en had ik nog niet nodig; het cadeautje kon ik niet aanklikken om op te halen, dus ik was even bang dat beide bestellingen zouden worden opgehaald; gelukkig is dat niet gebeurd maar het was dus wel verwarrend.
Fijn dat het allemaal goed is afgelopen Centientje! Bedankt dat je dit ook hebt laten weten. Van de tip over het ophalen van de bestelling kunnen andere reizigers die meelezen op het forum wellicht ook weer profiteren 🙂

Reageer