beantwoord

ns extrageld

  • 4 november 2016
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

ik krijg een mail dat ik € 2.50 op kan halen bij de zuil ik probeer dit er ik lees dat er niets staat om op te halen (alleen mijn vrij reizen.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 november 2016, 17:47

Dat is bijzonder Pabebo, ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen uitzoeken waarom deze niet voor jou klaar staat.



Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Dat is bijzonder Pabebo, ik wil je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen uitzoeken waarom deze niet voor jou klaar staat.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer