Ns gaat je waarscuwen als je niet uitgecheckt hebt

• 20 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

lekker belangrijk een treinrit zit toch al vaak om en nabij een tientje veel moeite voor bijv 80 cent.
besteed dit geld maar aan dat conducteurs altijd door de trein kunnen lopen en niet meer in de voor of achter cabine andere werkzaamheden doen.

5 reacties

Hoi Trein123,

Ik neem aan dat je doelt op NS Extra.

We hebben inmiddels al ontzettend veel aanmeldingen, waaruit wij opmaken dat er veel reizigers zijn die geïnteresseerd zijn in dit aanbod. Gelukkig maar! Jammer dat jij er niet zo positief over bent. Zou je misschien willen uiteenzetten wat precies de reden is dat je er niets aan vindt? Dat kunnen wij weer gebruiken als feedback!
Reputatie 1
Badge
Alle stations met poort en die allemaal dicht is nog veel effecteiver. Gewoon ook weer de metro imiteren.
Ik maak regelmatig een reisje van € 1,30. Dan vind ik het fijn dat ik erop word gewezen als ik ben vergeten uit te checken en niet mijn € 10 kwijt ben. Oftewel mooie zet van NS 🙂
Goed om te horen, Jurgen!
Hoi Trein123,

Ik neem aan dat je doelt op NS Extra.

We hebben inmiddels al ontzettend veel aanmeldingen, waaruit wij opmaken dat er veel reizigers zijn die geïnteresseerd zijn in dit aanbod. Gelukkig maar! Jammer dat jij er niet zo positief over bent. Zou je misschien willen uiteenzetten wat precies de reden is dat je er niets aan vindt? Dat kunnen wij weer gebruiken als feedback!

Het zit mij ook niet in de weg dus als anderen het fijn vinden . Helemaal goed.!!

Reageer