beantwoord

NS reischallenge

• 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Van 20 tot en met 26 augustus heb ik de NS reischallenge geactiveerd.
Ik heb in die periode een enkele reis gemaakt naar Amersfoort door de weeks en buiten de spits, en een retour reis gemaakt naar Den Haag cs in het weekeind.
Gegevens zijn inmiddels bijgewerkt tot 3 sept en ik zie nog steeds dat ik nog 1 reis moet doen en mijn gemaakte reizen staan er niet bij.
Wanneer wordt hij goed bij gewerkt zodat ik mijn bonus krijg?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 17 september 2018, 17:18

Update: Ik heb Hamburgerhil handmatig mogen voorzien van de beloofde bonus, het probleem wordt momenteel nog steeds onderzocht.

Voor de meelezers: De NS Reischallenge is een nog vrij nieuwe promotie, dus het kan voorkomen dat er wat kinderziektes in ontstaan. Mocht jij ook een probleem ervaren zoals Hamburgerhil laat ons dat dan weten in het NS Extra Reischallenge megatopic!
Bekijk origineel

3 reacties

Update: Ik heb Hamburgerhil handmatig mogen voorzien van de beloofde bonus, het probleem wordt momenteel nog steeds onderzocht.

Voor de meelezers: De NS Reischallenge is een nog vrij nieuwe promotie, dus het kan voorkomen dat er wat kinderziektes in ontstaan. Mocht jij ook een probleem ervaren zoals Hamburgerhil laat ons dat dan weten in het NS Extra Reischallenge megatopic!
Update: Hamburgerhil heeft inderdaad zijn reischallenge uitgevoerd, om een tot nu toe onbekende reden is dat echter niet goed geregistreerd waardoor de bonus niet is uitgekeerd. Ik heb het probleem doorgestuurd en dat wordt op dit moment onderzocht, maar wacht nog op verdere terugkoppeling over we Hamburgerhil het beste alsnog kunnen voorzien van de bonus.
Goedemiddag Hamburgerhil en welkom bij de NS Community! Ik durf zo snel niet te zeggen wat er is misgegaan als je jouw challenge wel hebt uitgevoerd. Ik kijk graag even mee! Zou je mij daarvoor een priv├ębericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?

Reageer