NS Trakteert: MegaDeal????

• 7 januari 2016
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Beste NS
Wat een fantastische afsluiting van NS Extra. Zomaar naar Amsterdam, koffie met brownie in de Bijenkorf en ook nog eens 50% korting op de toegang tot FOAM. Helaas... ik woon al in Amsterdam en heb een museumjaarkaart. Dan is FOAM zelfs helemaal gratis. Laat het woord MegaDeal dus maar achterwege. Het is een beetje een sigaar uit eigen doos, om het eens ouderwets te zeggen.
Yvonne Philippa

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beetje creatief zijn hè, dat past wel bij veel Amsterdammers tenslotte. Ik heb ook een museumjaarkaart en dan kan mijn uiteraard naar culturele verheffing smachtende kleindochter ook mee. Ze heeft met de extra brownie van opa daarnaast waarschijnlijk geen enkele moeite, dus alles sal reg kom. Dank voor de tip over het Fotomuseum, Merel. Tevens een mooi excuus om de Weekendvrijkaart weer eens te benutten.
Ik vind dat mensen niet moeten zaniken over dingen die ze aangeboden krijgen. Als een aanbieding je past, dan kun je die aanpakken. Past het je niet, dan heb je pech gehad. Ik denk dat dit soort gezeur alleen maar averechts werkt. Het is een beetje een gegeven paard in de bek kijken, om het eens ouderwets te zeggen.
Hoi Yvonne,

Jammer dat je de aanbieding niet interessant vind. We proberen altijd iets uit te zoeken wat veel mensen aanspreekt, maar kunnen helaas niet in onze systemen zien dat jij al een museumjaarkaart hebt 😉 Hopelijk kom je wel eens in de Bijenkorf, de brownies zijn er erg lekker!

Groetjes, Merel

Beste NS
Wat een fantastische afsluiting van NS Extra. Zomaar naar Amsterdam, koffie met brownie in de Bijenkorf en ook nog eens 50% korting op de toegang tot FOAM. Helaas... ik woon al in Amsterdam en heb een museumjaarkaart. Dan is FOAM zelfs helemaal gratis. Laat het woord MegaDeal dus maar achterwege. Het is een beetje een sigaar uit eigen doos, om het eens ouderwets te zeggen.
Yvonne Philippa
Beste Merel,

Dank je voor je reactie. Ik snap dat je mijn museumjaarkaart niet in je systeem kan zien, maar wel dat ik in Amsterdam woon. Dus daar zou een gepersonaliseerde aanbieding iets aan kunnen doen (dat komt vast binnen afzienbare tijd). Het trof me gewoon. En verder: ik weet dat ik bof dat ik in Amsterdam woon en weet dus zelfs leukere adresjes voor een brownie. 🙂
Het is een beetje een gegeven paard in de bek kijken, om het eens ouderwets te zeggen.

Deze opmerking suggereert dat er vanuit de reiziger geen prestatie tegenover staat. In ruil voor de persoonlijke aanbiedingen/diensten van NS Extra geeft de reiziger toestemming aan de NS voor het gebruik van zijn reis- en persoonsgegevens. Bij een wederzijdse transactie staat het elk van beide partijen natuurlijk vrij om het geleverde kritisch te bejegenen. Zeker in een proefperiode lijkt dergelijke krtiek me ook heel nuttig voor NS.

Reageer