beantwoord

NSextra service

• 18 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Geld deze NSextra service ook voor 2 personen? Voor mij en mijn man?
Graag antwoord via mail of telefoon
icon

Beste antwoord door Annewil NS 18 oktober 2016, 21:03

Hallo ger.nelly1944, welkom op het NS Serviceforum! Wanneer je een vraag stelt op het forum wordt er in het topic wat je hebt geopend geantwoord. Het is niet mogelijk dat ik je hierover terugbel en ik heb je telefoonnummer verwijderd uit je bericht in verband met je privacy.

Het is zeker mogelijk om allebei mee te doen met NS Extra. Je kunt je hier aanmelden.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Antwoorden worden in principe op dit forum gegeven. U kunt zich het beste allebei opgeven als lid van NSExtra. Het werkt per individu, niet per twee personen.
Hallo ger.nelly1944, welkom op het NS Serviceforum! Wanneer je een vraag stelt op het forum wordt er in het topic wat je hebt geopend geantwoord. Het is niet mogelijk dat ik je hierover terugbel en ik heb je telefoonnummer verwijderd uit je bericht in verband met je privacy.

Het is zeker mogelijk om allebei mee te doen met NS Extra. Je kunt je hier aanmelden.
Het lukt mij niet om met mijn kaartgegevens mij aan te melden voor ns.nl/nsextra
Dat is vervelend Rob Gerritsen. Krijg je een foutmelding? Zoja, wat voor melding?
Kaartnummer is een verplicht veld
Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer + 'geldig tot' + geboortedatum. Dan ga ik je aanmelden.

EDIT: (Nog) geen privébericht ontvangen)
Dat is vervelend Rob Gerritsen. Krijg je een foutmelding? Zoja, wat voor melding?
Kaartnummer is een verplicht veld steeds 4 cijfers per hokje en de cijfers zijn correct.

Reageer