beantwoord

Ontvang één dag gratis reizen met de trein: ticketcode niet ontvangen


Op 6 april ontving ik van de NS een mail waar instond dat als ik binnen 2 maanden een reis met mijn OV zou maken, ik binnen 3 maanden een code zou ontvangen voor een gratis dagkaart om in het weekend te gebruiken. Ik heb mijn OV binnen die 2 maanden meerdere keren gebruikt, maar heb geen ticketcode ontvangen. Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 augustus 2018, 16:50

Hallo IrisSt, welkom op onze Community!

Vervelend dat je hier nog geen bericht van hebt ontvangen. Het kan zijn dat je dit nog ontvangt, maar voor de zekerheid kun je dit even nagaan bij mijn collega's van de Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 5155, maar ook via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo IrisSt, welkom op onze Community!

Vervelend dat je hier nog geen bericht van hebt ontvangen. Het kan zijn dat je dit nog ontvangt, maar voor de zekerheid kun je dit even nagaan bij mijn collega's van de Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 5155, maar ook via Facebook of Twitter.
Bedankt! Ik zal het even nagaan.

Reageer