beantwoord

Ook een Blendle cadeutje van de NS gehad? Tsja...

• 6 juni 2018
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Beste NS,
Leuk hoor, zo'n actie...de code is verlopen dus aan dat cadeautje heb je helemaal niets. Een email vor uitleg sturen gaat niet naar de NS. En ja, dan kan ik de NS bellen...klantenservice..dat gaat me meer geld aan telefoonkosten opleveren dan het cadeutje waard was. Ik heb het even geprobeerd, maar het oneindig aantal keuzemogelijkheden die je voorgeschoteld krijgt al je belt is afschrikwekkend. na 5 minuten opgehangen. Waardeloos.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 8 juni 2018, 20:36

Ik begrijp dat er meer reizigers zijn die hetzelfde probleem ervaren, ika. Het probleem lijkt veroorzaakt doordat de actie verlengt is maar de codes niet een update hebben gekregen. Hierdoor werken de oude codes nu niet meer. Je kunt het beste het advies van Denice opvolgen, dan kom je alsnog in het bezit van een geldige code.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Ika. Welkom bij de NS Community.

Vervelend dat de code is verlopen 😞 Om dit voor je uit te zoeken en op te lossen kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch: 030-7515155 (lokaal tarief). De code zou namelijk nog te verzilveren moeten zijn tot en met 30 juni 2018.
Dag Dennis
Zoals ik al schreef , heb ik geprobeerd contact op te nemen met Klantenservice. na een ongelooflijk grote hoeveelheid aa keuzemogelijkheden en meer dan 5 minuten in de wacht te hebben gestaan, heb ik het opgegeven. Daarom meldde ik het hier, maar blijkbaar is dat ook niet afdoende, maar moet ik nu met wederom met Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat contact opnemen. De NS maakt het allemaal nodeloos ingewikkeld en mijn plezier in mijn kadootje is allang verdwenen.
Ik begrijp dat er meer reizigers zijn die hetzelfde probleem ervaren, ika. Het probleem lijkt veroorzaakt doordat de actie verlengt is maar de codes niet een update hebben gekregen. Hierdoor werken de oude codes nu niet meer. Je kunt het beste het advies van Denice opvolgen, dan kom je alsnog in het bezit van een geldige code.

Reageer