beantwoord

Ophalen bestelling mislukt

  • 9 april 2017
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Goedemiddag, via een mail kreeg ik bericht over een teruggave van 2.50 eu. terug te storten op mijn rekening.Dit bedrag was te verkrijgen d.m.v. Bestelling Ophalen op een NS station. Helaas werkte dit niet.Wat kunt u adviseren? M.v.g. Mariette Helming
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 april 2017, 16:58

Hallo mariettehelming, welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit niet helemaal goed ging. Om het snelst te achterhalen wat hier mis is gegaan wil ik je adviseren even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan je gegevens even bekijken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo mariettehelming, welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit niet helemaal goed ging. Om het snelst te achterhalen wat hier mis is gegaan wil ik je adviseren even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan je gegevens even bekijken.

Reageer