beantwoord

Ophalen van 1e klas toeslag van NS Extra lukte niet.

Reputatie 4
Het lukte mij gisteren niet om de gratis 1e klas toeslag op te halen bij de kaartautomaat die ik had gekregen via NS Extra. Er stonden geen bestellingen klaar. Ik heb deze toeslag afgelopen vrijdag middels een couponcode verzilverd. Een bestelnummer heb ik ook nog. Misschien kan iemand mij een nieuwe 1e klas toeslag geven en uitzoeken waarom het
icon

Beste antwoord door Denice NS 25 december 2018, 09:08

Wat vervelend dat het laden van de Upgrade niet lukte, johnnyvtz1990!

Wat betreft het verkrijgen van een nieuwe code kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice en je verhaal aan mijn collega's uitleggen. Contact opnemen gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Wat betreft het verkrijgen van een nieuwe code kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice en je verhaal aan mijn collega's uitleggen. Contact opnemen gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.

Reputatie 4

Het kan ook via deze community hoor. Heb hier recent van uw collega Erryt ook een code gekregen uit coulance, omdat ik door een fout van jullie niet geregistreerd stond. Als ik jullie mijn gegevens mail via een privébericht. Het heeft voor mij geen haast, kan hem ook een andere keer gebruiken.
Ik kijk er straks even naar johnnyvtz1990. Je gegevens heb ik eerder al eens van je gekregen voor een ander issue. Kun je nog wel het bestelnummer sturen?

Reageer