beantwoord

over ns-extra


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik heb een pers. ov-chipkaart en meldde me aan voor ns-extra. nr .... .... 0778 8461. Mijn huisgenoot ontving upgrade 1e klas, meereiskaart, spoor. Vraag is of ik juist ingeschreven ben, aangezien ik niets ontving
icon

Beste antwoord door Sivan NS 17 september 2015, 13:19

Hoi Kok!

Jouw aanmelding is niet goed doorgekomen in ons systeem. De aanmelding is pas op 15 september ‘afgehandeld’ en toen ben je pas een definitieve deelnemer geworden. Dit is na het selectiemoment van de campagne Verrassen. Mijn collega's zijn dit aan het uitzoeken voor je. Jouw cadeautje komt dus alsnog!

Excuses!

Bekijk origineel

3 reacties

Dat kun je zelf even controleren via je Mijn NS-account. Bij 'Mijn producten' staat dan 'NS Extra' met daarachter: 'Aangemeld'.
met de aanmelding is niets mis
Hoi Kok!

Jouw aanmelding is niet goed doorgekomen in ons systeem. De aanmelding is pas op 15 september ‘afgehandeld’ en toen ben je pas een definitieve deelnemer geworden. Dit is na het selectiemoment van de campagne Verrassen. Mijn collega's zijn dit aan het uitzoeken voor je. Jouw cadeautje komt dus alsnog!

Excuses!

Reageer