beantwoord

Overzicht reisgegevens na vergeten check in / uit

• 16 januari 2017
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Op 27 Dec kreeg ik een mail m.b.t een saldo verschil wat ik terug kreeg voor het vergeten van uitchecken. Zaterdag probeerde
ik de bestelling om te halen echter stond er niks klaar om op te halen. Volgens het mailtje moet dit kunnen binnen een jaar na ontvangst van het mailtje....
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 januari 2017, 15:33

Hallo qengelhardt en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat het niet helemaal goed gaat. Als ik je verhaal goed begrijp heb je via NS Extra een mail ontvangen met daarin een vergeten check uit alert en een link om dit online te herstellen. Dit heb je gedaan en nu heb je een mail ontvangen dat je het bedrag kunt ophalen bij een kaartautomaat. In het geval dat het bedrag niet klaar staat wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan even voor je kijken wat er precies mis gaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo qengelhardt en welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat het niet helemaal goed gaat. Als ik je verhaal goed begrijp heb je via NS Extra een mail ontvangen met daarin een vergeten check uit alert en een link om dit online te herstellen. Dit heb je gedaan en nu heb je een mail ontvangen dat je het bedrag kunt ophalen bij een kaartautomaat. In het geval dat het bedrag niet klaar staat wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of via onze Live chat. Mijn collega's kunnen dan even voor je kijken wat er precies mis gaat.

Reageer