beantwoord

Pas a.u.b. cadeau's op abonnement aan

  • 20 september 2016
  • 107 reacties
  • 2483 Bekeken


Toon eerste bericht

107 reacties

Reputatie 4
Ik ben wel van mening dat we binnen NS Extra met twee aangemelde OV-chipkaarten, er het beste één kunnen selecteren voor de verschillende mailings. Ik ga bekijken hoe we hier in de toekomst mee omgaan.
Ik kan de kaart niet zelf verwijderen, aangezien ik niet weet wat de einddatum van de chipkaart is: deze informatie staat er niet op (aangezien het een zichtkaart is). Ik heb een bericht gestuurd.
Ik ben wel van mening dat we binnen NS Extra met twee aangemelde OV-chipkaarten, er het beste één kunnen selecteren voor de verschillende mailings. Ik ga bekijken hoe we hier in de toekomst mee omgaan.

Om het uitdelen van zinloze cadeaus te voorkomen, zouden jullie juist naar álle abonnementen van een aangemelde reiziger moeten kijken, niet naar eentje.
Reputatie 1
Erg slordig van NS.
Voordeel: Nu hoeft de NS bijna niks terug te betalen
Zowel Niek2 als mbo405 zijn met twee ov-chipkaarten aangemeld voor NS Extra waardoor het aanbod niet goed aansloot bij het abonnement.

In toekomstige selecties zullen we dit beter meenemen zodat aanbiedingen beter aansluiten bij het actieve abonnement.
Het lijkt erop dat je bij NS Extra zowel met een OV Vrij bent aangemeld als met een persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement. Gebaseerd op die laatste heb je de reischallenge ontvangen.
Daar moest ik even over nadenken, maar nu snap ik hem. Dat is geen OV-chipkaart zonder abonnement, dat is een zichtkaart met OV-jaarabonnement die door de NS beëindigt is. Ik heb een nieuwe OV-chipkaart aan moeten vragen met een OV-Vrij abonnement.

Ik krijg nu dus acties op basis van een verlopen abonnement, aha. Nu snap ik ook waarom in Mijn NS die oude kaart nog prominent staat, de NS denkt dat ik een oude zichtkaart als OV-chipkaart gebruik.

Bedankt voor de feedback, zeer verhelderend.


Ik laat je via privébericht zsm iets weten over je einddatum.
Reputatie 4
Zowel Niek2 als mbo405 zijn met twee ov-chipkaarten aangemeld voor NS Extra waardoor het aanbod niet goed aansloot bij het abonnement.

In toekomstige selecties zullen we dit beter meenemen zodat aanbiedingen beter aansluiten bij het actieve abonnement.

Wat ook zou helpen is in het e-mail bericht vermelden op basis waarvan het aanbod wordt gedaan. Het was niet bij mij opgekomen dat de NS denkt dat ik met een persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement reis, het benadrukt ook het persoonlijk element als er staat "u heeft een ... abonnement/kaart, daarom geven we u ... aanbieding".
Reputatie 2
Ik begrijp niet waarom je ns extra niet zichtbaar is in je mijn ns, als je daar gewoon zou kunnen kiezen dan is het duidelijk. Daarnaast waarom koppelt die 2 kaarten aan hetzelfde account ik ben met 2 kaarten als ware 2 keer klant en waarom dan niet 2 aanbiedingen zolang ik geen kaart kan kiezen?
Reputatie 1
Zowel Niek2 als mbo405 zijn met twee ov-chipkaarten aangemeld voor NS Extra waardoor het aanbod niet goed aansloot bij het abonnement.

In toekomstige selecties zullen we dit beter meenemen zodat aanbiedingen beter aansluiten bij het actieve abonnement.


Wat ook zou helpen is in het e-mail bericht vermelden op basis waarvan het aanbod wordt gedaan. Het was niet bij mij opgekomen dat de NS denkt dat ik met een persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement reis, het benadrukt ook het persoonlijk element als er staat "u heeft een ... abonnement/kaart, daarom geven we u ... aanbieding".


@Niek2, ik mis je...
Reputatie 7
Badge +2
1x reizen met OV-chipkaart in september en dan €2,50 terugkrijgen van NS? Ik moest voor dit cadeautje 3x reizen, wat ik gedaan heb, maar heb (nog) geen €2,50 terug gekregen.
@MoDe Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer? Dan kan ik even kijken of ik hierin nog iets kan betekenen.
Reputatie 4
@Niek2, ik mis je...
😃 ik ben er nog.

@NS dit probleem is nog niet opgelost, ik wacht nog op een antwoord van Ruud NS: wat de einddatum van mijn OV-jaarabonnement chip is.
@niek2 Ik heb Ruud even een reminder verzonden.
Reputatie 1
@Niek2, ik mis je...
😃 ik ben er nog.



Fijn dat je er bent Niek2 😃
Reputatie 2
@ Ruud NS, ik zou nog steeds graag me kaart afmelden en de goede aanmelden, maar het lukt nog steeds niet zonder einddatum?
Ik heb Ruud even een reminder gestuurd.
Reputatie 2
Niet om het een of ander maar kan een andere ns medewerker aub de einddatum opzoeken. Zo is het wachten op een volgende zinloze aanbieding! Zoals ik al aan Ruud aangaf is het me nog een raadsel hoe nu alles aan elkaar is gekoppeld met mijnNS accounts met 3 emailadressen kom op het zelfde account. Ik gok dat mijn ov kaart ook op die manier verkeerd gekoppeld is..
@mbo405 Ik wil best even voor je kijken. Kun je mij dan je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer sturen in een privébericht?
Reputatie 2
Gedaan, alvast bedankt!
Reputatie 4
Laura, ik heb ook een PB gestuurd, aangezien ik mij ook graag af wil melden voor NS Extra.
Reputatie 7
Badge +4
Het kan ook op Mijn NS--> Mijn produkten, je zoekt je abonnement op en dan 'Instellingen NS Extra'.

Dan krijg je dit venster, afvinken, Opslaan en klaar.

Reputatie 2
Helaas kan dat niet, want de instellingen werken voor de kaart die helaas ik niet zelf kan verwijderen
Reputatie 4
Het kan ook op Mijn NS--> Mijn produkten, je zoekt je abonnement op en dan 'Instellingen NS Extra'. Dan krijg je dit venster, afvinken, Opslaan en klaar.

Bedankt voor uw tip, ik waardeer dat zeer, maar u kunt misschien wel voorzien dat alles wat voor iedere klant werkt niet voor mij werkt?

Dit is wat ik in MijnNS zie:


En dan zijn er mensen zijn die zeggen dat ik teveel klaag over de NS, maar waarom loop ik bij iedere stap dan tegen een non-functioneel systeem aan :8
Reputatie 7
Badge +4
Uw abonnement hierboven is per 1 augustus j.l. beëindigd. Het is ook niet meer leverbaar. Daar kan het dus niet aan gekoppeld zijn. Ik meen te weten dat u inmiddels ov-vrij heeft, voor 400 in de maand, zoals u zelf aangaf. Het lijkte me denkbaar dat het daar staat, in ieder geval bij een lopend abonnement, Het is computergestuurd, dus het zou overal hetzelfde moeten werken. Ik ga er van uit dat u NSExtra heeft geactiveerd en ergens aan heeft verbonden.


De vraag waarom u steeds tegen zaken aanloopt, is voor mij uiteraard niet te beantwoorden. 😃
Reputatie 4
Uw abonnement hierboven is per 1 augustus j.l. beëindigd. Het is ook niet meer leverbaar. Daar kan het dus niet aan gekoppeld zijn.
Daar is het wel aan gekoppeld 😃 welcome to my world!

Reageer