beantwoord

Pas a.u.b. cadeau's op abonnement aan

• 20 september 2016
  • 107 reacties
  • 2483 Bekeken

Toon eerste bericht

107 reacties

Reputatie 7
Badge +2
@MoDe Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer? Dan kan ik even kijken of ik hierin nog iets kan betekenen. Inmiddels €2,50 op mijn kaart mogen laden voor mijn 6 reizen met ov-chipkaart in september.
Reputatie 2
Uw abonnement hierboven is per 1 augustus j.l. beëindigd. Het is ook niet meer leverbaar. Daar kan het dus niet aan gekoppeld zijn. Ik meen te weten dat u inmiddels ov-vrij heeft, voor 400 in de maand, zoals u zelf aangaf. Het lijkte me denkbaar dat het daar staat, in ieder geval bij een lopend abonnement, Het is computergestuurd, dus het zou overal hetzelfde moeten werken. Ik ga er van uit dat u NSExtra heeft geactiveerd en ergens aan heeft verbonden.

De vraag waarom u steeds tegen zaken aanloopt, is voor mij uiteraard niet te beantwoorden. :D

Die van mij is waarschijnlijk gekoppeld aan een verloren kaart, want ik heb hier een aardig kwartet aan chipkaarten, maar het nummer wat ik nodig heb zit er niet bij 😛
Mijn collega Laura zal jullie de einddatum laten weten middels een privebericht.
Reputatie 4
hehe, eindelijk gelukt. Eerst allerlei foutmeldingen door moeten worstelen, het kaartnummer werd niet gepakt, daarna de datum niet, toen van de ipad naar de computer, weer werd het kaartnummer niet gepakt, de 5e of 6e keer mocht ik eindelijk mijn account in.
Reputatie 1
hehe, eindelijk gelukt. Eerst allerlei foutmeldingen door moeten worstelen, het kaartnummer werd niet gepakt, daarna de datum niet, toen van de ipad naar de computer, weer werd het kaartnummer niet gepakt, de 5e of 6e keer mocht ik eindelijk mijn account in.

vrouwen en computers...... 😛
Reputatie 2
Na 20 dagen is het nu gelukt!
Excuses Niek en Mbo405. Dit duurde allemaal langer dan nodig. Gelukkig hebben Ruud en ik alsnog een en ander kunnen uitzoeken 🙂.

Reageer