beantwoord

Pas a.u.b. cadeau's op abonnement aan

  • 20 september 2016
  • 107 reacties
  • 2483 Bekeken

Reputatie 4
Beste NS. Ik heb van jullie een cadeau gehad. Als in in de maand september 1 treinreis op saldo maak krijg ik van jullie € 2,50 reistegoed terug. Ik heb een OV-Vrij abonnement waarmee het onmogelijk is om op saldo te reizen (als zou ik het graag willen). De ongepaste e-mail heb ik dus direct gedelete.

Nu krijg ik een herinnering "Enige tijd geleden ontving u van NS Extra een e-mail waarin wij aangaven dat u als deelnemer van NS Extra een attentie ontvangt als u komende maand onderstaand aantal reizen met NS maakt."

Leuk dat jullie zo jullie best doen, maar deze e-mails zijn ongewenst. Kan a.u.b. het cadeau op het abonnement aangepast worden.
icon

Beste antwoord door Ruud NS 26 september 2016, 09:24

We dwalen een beetje af 🙂 Maar ik heb een reactie, Niek2

Kan het kloppen dat je je twee keer hebt aangemeld voor NS Extra?

Het lijkt erop dat je bij NS Extra zowel met een OV Vrij bent aangemeld als met een persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement. Gebaseerd op die laatste heb je de reischallenge ontvangen.

Mocht je meer detailinformatie willen hebben, dan kun je me het beste een privébericht sturen want ik wil op deze (openbare) plek niet op persoonlijke gegevens ingaan.

Ik ben wel van mening dat we binnen NS Extra met twee aangemelde OV-chipkaarten, er het beste één kunnen selecteren voor de verschillende mailings. Ik ga bekijken hoe we hier in de toekomst mee omgaan.
Bekijk origineel

107 reacties

Excuses Niek en Mbo405. Dit duurde allemaal langer dan nodig. Gelukkig hebben Ruud en ik alsnog een en ander kunnen uitzoeken 🙂.
Reputatie 2
Na 20 dagen is het nu gelukt!
Reputatie 1
hehe, eindelijk gelukt. Eerst allerlei foutmeldingen door moeten worstelen, het kaartnummer werd niet gepakt, daarna de datum niet, toen van de ipad naar de computer, weer werd het kaartnummer niet gepakt, de 5e of 6e keer mocht ik eindelijk mijn account in.

vrouwen en computers...... 😛
Reputatie 4
hehe, eindelijk gelukt. Eerst allerlei foutmeldingen door moeten worstelen, het kaartnummer werd niet gepakt, daarna de datum niet, toen van de ipad naar de computer, weer werd het kaartnummer niet gepakt, de 5e of 6e keer mocht ik eindelijk mijn account in.
Mijn collega Laura zal jullie de einddatum laten weten middels een privebericht.
Reputatie 2
Uw abonnement hierboven is per 1 augustus j.l. beëindigd. Het is ook niet meer leverbaar. Daar kan het dus niet aan gekoppeld zijn. Ik meen te weten dat u inmiddels ov-vrij heeft, voor 400 in de maand, zoals u zelf aangaf. Het lijkte me denkbaar dat het daar staat, in ieder geval bij een lopend abonnement, Het is computergestuurd, dus het zou overal hetzelfde moeten werken. Ik ga er van uit dat u NSExtra heeft geactiveerd en ergens aan heeft verbonden.


De vraag waarom u steeds tegen zaken aanloopt, is voor mij uiteraard niet te beantwoorden. :D


Die van mij is waarschijnlijk gekoppeld aan een verloren kaart, want ik heb hier een aardig kwartet aan chipkaarten, maar het nummer wat ik nodig heb zit er niet bij 😛
Reputatie 7
Badge +2
@MoDe Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer? Dan kan ik even kijken of ik hierin nog iets kan betekenen. Inmiddels €2,50 op mijn kaart mogen laden voor mijn 6 reizen met ov-chipkaart in september.
Reputatie 4
Uw abonnement hierboven is per 1 augustus j.l. beëindigd. Het is ook niet meer leverbaar. Daar kan het dus niet aan gekoppeld zijn.
Daar is het wel aan gekoppeld 😃 welcome to my world!
Reputatie 7
Badge +4
Uw abonnement hierboven is per 1 augustus j.l. beëindigd. Het is ook niet meer leverbaar. Daar kan het dus niet aan gekoppeld zijn. Ik meen te weten dat u inmiddels ov-vrij heeft, voor 400 in de maand, zoals u zelf aangaf. Het lijkte me denkbaar dat het daar staat, in ieder geval bij een lopend abonnement, Het is computergestuurd, dus het zou overal hetzelfde moeten werken. Ik ga er van uit dat u NSExtra heeft geactiveerd en ergens aan heeft verbonden.


De vraag waarom u steeds tegen zaken aanloopt, is voor mij uiteraard niet te beantwoorden. 😃
Reputatie 4
Het kan ook op Mijn NS--> Mijn produkten, je zoekt je abonnement op en dan 'Instellingen NS Extra'. Dan krijg je dit venster, afvinken, Opslaan en klaar.

Bedankt voor uw tip, ik waardeer dat zeer, maar u kunt misschien wel voorzien dat alles wat voor iedere klant werkt niet voor mij werkt?

Dit is wat ik in MijnNS zie:


En dan zijn er mensen zijn die zeggen dat ik teveel klaag over de NS, maar waarom loop ik bij iedere stap dan tegen een non-functioneel systeem aan :8
Reputatie 2
Helaas kan dat niet, want de instellingen werken voor de kaart die helaas ik niet zelf kan verwijderen
Reputatie 7
Badge +4
Het kan ook op Mijn NS--> Mijn produkten, je zoekt je abonnement op en dan 'Instellingen NS Extra'.

Dan krijg je dit venster, afvinken, Opslaan en klaar.

Reputatie 4
Laura, ik heb ook een PB gestuurd, aangezien ik mij ook graag af wil melden voor NS Extra.
Reputatie 2
Gedaan, alvast bedankt!
@mbo405 Ik wil best even voor je kijken. Kun je mij dan je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer sturen in een privébericht?
Reputatie 2
Niet om het een of ander maar kan een andere ns medewerker aub de einddatum opzoeken. Zo is het wachten op een volgende zinloze aanbieding! Zoals ik al aan Ruud aangaf is het me nog een raadsel hoe nu alles aan elkaar is gekoppeld met mijnNS accounts met 3 emailadressen kom op het zelfde account. Ik gok dat mijn ov kaart ook op die manier verkeerd gekoppeld is..
Ik heb Ruud even een reminder gestuurd.
Reputatie 2
@ Ruud NS, ik zou nog steeds graag me kaart afmelden en de goede aanmelden, maar het lukt nog steeds niet zonder einddatum?
Reputatie 1
@Niek2, ik mis je...
😃 ik ben er nog.



Fijn dat je er bent Niek2 😃
@niek2 Ik heb Ruud even een reminder verzonden.
Reputatie 4
@Niek2, ik mis je...
😃 ik ben er nog.

@NS dit probleem is nog niet opgelost, ik wacht nog op een antwoord van Ruud NS: wat de einddatum van mijn OV-jaarabonnement chip is.
@MoDe Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer? Dan kan ik even kijken of ik hierin nog iets kan betekenen.
Reputatie 7
Badge +2
1x reizen met OV-chipkaart in september en dan €2,50 terugkrijgen van NS? Ik moest voor dit cadeautje 3x reizen, wat ik gedaan heb, maar heb (nog) geen €2,50 terug gekregen.
Reputatie 1
Zowel Niek2 als mbo405 zijn met twee ov-chipkaarten aangemeld voor NS Extra waardoor het aanbod niet goed aansloot bij het abonnement.

In toekomstige selecties zullen we dit beter meenemen zodat aanbiedingen beter aansluiten bij het actieve abonnement.


Wat ook zou helpen is in het e-mail bericht vermelden op basis waarvan het aanbod wordt gedaan. Het was niet bij mij opgekomen dat de NS denkt dat ik met een persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement reis, het benadrukt ook het persoonlijk element als er staat "u heeft een ... abonnement/kaart, daarom geven we u ... aanbieding".


@Niek2, ik mis je...
Reputatie 2
Ik begrijp niet waarom je ns extra niet zichtbaar is in je mijn ns, als je daar gewoon zou kunnen kiezen dan is het duidelijk. Daarnaast waarom koppelt die 2 kaarten aan hetzelfde account ik ben met 2 kaarten als ware 2 keer klant en waarom dan niet 2 aanbiedingen zolang ik geen kaart kan kiezen?

Reageer