beantwoord

Presentje verjaardag afgeschaft?

Reputatie 2
Vorige jaren kreeg ik als abonnementhouder/ lid NS Extra altijd een coupon op Mn verjaardag, laatste twee keer was dat 5 euro korting in de spoordeelwinkel als ik me goed herinner. Vorige week jarig geweest maar geen mailtje gehad. Niet onoverkomelijk, maar ik vond het altijd een leuke geste. Is het misschien afgeschaft? Andere recente jarigen in 2019 die wel iets hebben gekregen? Ik ben benieuwd .....
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 februari 2019, 21:25

Goedenavond Sim70. Voor zover ik kan terugvinden zou deze actie nog steeds geldig moeten zijn. Ik durf dan ook niet te zeggen waarom je deze e-mail niet hebt gekregen, heb je misschien iets aangepast in je voorkeuren wat betreft actie e-mails?

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Sim70 schreef:

Vorige jaren kreeg ik als abonnementhouder/ lid NS Extra altijd een coupon op Mn verjaardag, laatste twee keer was dat 5 euro korting in de spoordeelwinkel als ik me goed herinner. Vorige week jarig geweest maar geen mailtje gehad. Niet onoverkomelijk, maar ik vond het altijd een leuke geste. Is het misschien afgeschaft? Andere recente jarigen in 2019 die wel iets hebben gekregen? Ik ben benieuwd .....

Ik heb nog nooit iets van NS gekregen voor mijn verjaardag. Los van het feit dat ik dat ook grote flauwekul vind.
Goedenavond Sim70. Voor zover ik kan terugvinden zou deze actie nog steeds geldig moeten zijn. Ik durf dan ook niet te zeggen waarom je deze e-mail niet hebt gekregen, heb je misschien iets aangepast in je voorkeuren wat betreft actie e-mails?
Reputatie 7
Badge +2
Ik kan me inderdaad herinneren dat ik vorig jaar voor mijn verjaardag €5 korting kreeg in de Spoordeelwinkel, die ik overigens niet gebruikt heb.
Ook ik was vorige week jarig en geen presentje. Niets aangepast in mijn voorkeuren bij NS Extra.
Blijkbaar is dat niet meer, net als de gratis 1e klas upgrades met Valentijnsdag.

En volgens een vandaag ontvangen mail van NS Extra zou je ook informatie over drukte, werkzaamheden en wijzigingen in de dienstregeling wanneer dat relevant is voor jouw traject. Dat staat gewoon aangevinkt, maar vandaag met de werkzaamheden bij Schiedam en aangepaste dienstregeling heb ik helemaal niets ontvangen.
Reputatie 2
Nee niks veranderd in de mail 🙂 en ik gebruikte de coupon altijd graag....
Reputatie 2
@Stijn, als de actie nog bestaat, zou ik m dan alsnog kunnen krijgen?
Misschien kun je nog een couponcode krijgen. 🙂 Neem je even contact op met onze Klantenservice? De snelste manier is via Social Media!

Ik lees graag hoe het uiteindelijk is opgelost!
Reputatie 1
Ik ben inderdaad in november jarig geweest,en ook niks gehad ( en dat voor mijn vijftigste verjaardag 🙂 )
Denk ook dat dat niet meer gedaan wordt?
Ben je ook lid van NS Extra, Marieke68?
Reputatie 1
Iris NS schreef:

Ben je ook lid van NS Extra, Marieke68?

Jazeker...
Gefeliciteerd nog trouwens met deze mooie leeftijd 🙂! Mogelijk is de mail in je spambox beland of heb je in je instellingen aangegeven dat je geen aanbiedingen wilt ontvangen? Zo niet, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice zoals Emma hierboven aangaf.
Reputatie 1
Bedankt voor de felicitatie,inderdaad heel bijzondere leeftijd.
Hier ook niks veranderd aan instellingen, of in SPAM beland.
Ik ga contact opnemen met klantenservice,bedankt.

Reageer