beantwoord

Printen en service

Leuk! NS Extra! Wat aardig een gratis kopje koffie. En wat jammer dat je deze code niet via je mobiel kan laten scannen bij de Kiosk. De vriendelijke medewerkers van de Kiosk verwezen me naar de service desk van de NS om de bon te laten printen. Service is service tenslotte. Ook hier weer een zeer vriendelijke dame die me vertelde dat ze daar niet aan ging beginnen. Dit is 2015, alles gaat via de Smartphone. Ik heb geen printer meer in mijn huis staan. (zonde voor al die bomen). Hoe moeilijk kan het zijn om deze persoonlijke code te koppelen aan de scanner van de Kiosk? Graag een puntje van aandacht. Niet meer printen, gewoon scannen. Doen we tenslotte ook met onze persoonlijke ns chipkaart 😉
icon

Beste antwoord door Merel NS 3 september 2015, 16:22

Hoi Hilletje,

Helemaal met je eens dat dit makkelijker zou zijn! Helaas kunnen onze kassasystemen (en dan in speciaal de scanautomaten) dit nog niet. We zullen dit zeker als een vereiste meenemen als we nieuwe systemen gaan aanschaffen.

Groeten, Merel

Bekijk origineel

2 reacties

hilletje schreef:

Leuk! NS Extra! Wat aardig een gratis kopje koffie. En wat jammer dat je deze code niet via je mobiel kan laten scannen bij de Kiosk. De vriendelijke medewerkers van de Kiosk verwezen me naar de service desk van de NS om de bon te laten printen. Service is service tenslotte. Ook hier weer een zeer vriendelijke dame die me vertelde dat ze daar niet aan ging beginnen. Dit is 2015, alles gaat via de Smartphone. Ik heb geen printer meer in mijn huis staan. (zonde voor al die bomen). Hoe moeilijk kan het zijn om deze persoonlijke code te koppelen aan de scanner van de Kiosk? Graag een puntje van aandacht. Niet meer printen, gewoon scannen. Doen we tenslotte ook met onze persoonlijke ns chipkaart ;-)

Het schijnt dat deze code voor alle NS Extra koffiebonnen gelijk is, dus waarom de medewerkers van Kiosk hier moeilijk over moeten doen, lijkt mij een raadsel.

Merel NS schreef:

We hebben contact gelegd met de Kiosk en dit zal niet meer voorkomen. Excuses voor het ongemak.
De koffiebon uit de welkomstmail van NS Extra kan dus gewoon weer ingeleverd worden.

Merel NS,

Het zou fijn zijn, dat het laten zien van deze NS Extra welkomstmail op je smartphone
(of NS Extra app ;)) voldoende zou zijn voor een kopje koffie bij de Kiosk.
Hoi Hilletje,

Helemaal met je eens dat dit makkelijker zou zijn! Helaas kunnen onze kassasystemen (en dan in speciaal de scanautomaten) dit nog niet. We zullen dit zeker als een vereiste meenemen als we nieuwe systemen gaan aanschaffen.

Groeten, Merel

Reageer