beantwoord

reeel aanbod??

• 5 november 2016
  • 6 reacties
  • 320 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
vindt U een retour naar Belgie een reeel aanbod voor personen uit Groningen??
icon

Beste antwoord door Charon NS 8 november 2016, 10:08

Goed nieuws: de terugreis mag inderdaad op een andere dag plaatsvinden dan de heenreis! Op deze manier is de actie wellicht aantrekkelijker voor reizigers die lang onderweg zijn naar België.
Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op het NS Serviceforum hm.wedema,

Ik snap je vraag niet helemaal, gaat het om een aanbieding?
Ik gok dat het gaat om de aanbieding van NS extra om naar België te reizen voor 49 euro (1e klas) en de voorwaarde dat de heen en terugreis op één dag moeten liggen. Je bent dan maximaal een paar uur in België.

Maar aan de andere kan is Groningen naar België voor 2 personen zelfs enkele reis al erg goedkoop, alternatief is om 2 keer de aanbieding te kopen als je op twee verschillende dagen wilt reizen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik gok dat het gaat om de aanbieding van NS extra om naar België te reizen voor 49 euro (1e klas) en de voorwaarde dat de heen en terugreis op één dag moeten liggen. Je bent dan maximaal een paar uur in België.

Waar staat dat de heen en terugreis op één dag moet zijn? Ik zie dat niet staan bij de voorwaarden.
Ook heb ik een testje gedaan met het zoeken naar treinen waarbij de terugreis 1 dag later is dan de heenreis en hierbij was de totaalprijs de aangegeven actieprijs van €49.

Waar staat dat de heen en terugreis op één dag moet zijn? Ik zie dat niet staan bij de voorwaarden.
Ook heb ik een testje gedaan met het zoeken naar treinen waarbij de terugreis 1 dag later is dan de heenreis en hierbij was de totaalprijs de aangegeven actieprijs van €49.

Goed punt, ik dacht het ergens gelezen te hebben als reactie hier op het forum.
Maar dat maakt het zeker voor mensen uit Groningen en erg goedkope optie.
Badge
Beste hm.wedema, welkom op het serviceforum! Zou je willen toelichten wat je vraag precies is? Zonde als we dit voor je invullen en je verkeerd begrijpen.

@Momo en marv87: ik heb intern nagevraagd of het klopt dat de datum van de heenreis mag verschillen van de terugreis. Hier kom ik op terug zodra ik antwoord heb.
Badge
Goed nieuws: de terugreis mag inderdaad op een andere dag plaatsvinden dan de heenreis! Op deze manier is de actie wellicht aantrekkelijker voor reizigers die lang onderweg zijn naar België.

Reageer