beantwoord

reis 1ste klas met 2de klas ticket

• 9 juni 2017
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

Op de mail van NS staat de upgrade van 2de naar 1ste klas tot en met 31 juli a.s..
Op welke manier moet dit geregeld worden.Op de NS website is dat niet mogelijk en de mede werkster van de NS lukte dat ook niet ondanks ruim 10 minuten bezig zijn. Storing op de website net als soms op het spoor ??
icon

Beste antwoord door Thomas NS 10 juni 2017, 12:55

Helaas heb ik nog niets mogen vernemen van R.A.M. van Oppen. Ik hoop dat het inmiddels is opgelost.

De registratie actie van NS Extra komt binnen een aantal weken via de e-mail bij je binnen, de 2-1 upgrade. Deze kun je vervolgens met een couponcode verzilveren. Meer informatie hierover vind je in de e-mail.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum r.a.m.van Oppen. Heb je reeds via de mail een couponcode ontvangen?
Reputatie 7
Helaas heb ik nog niets mogen vernemen van R.A.M. van Oppen. Ik hoop dat het inmiddels is opgelost.
De registratie actie van NS Extra komt binnen een aantal weken via de e-mail bij je binnen, de 2-1 upgrade. Deze kun je vervolgens met een couponcode verzilveren. Meer informatie hierover vind je in de e-mail.

Reageer