Reis-challenge!

• 6 oktober 2015
  • 19 reacties
  • 1276 Bekeken

Vandaag heb je een bericht van NS Extra gekregen waarin we je een attentie aanbieden als je in oktober een bepaald aantal reizen maakt. We zijn benieuwd wat je hiervan vindt!
Zou je een bepaald aantal reizen maken voor dit extraatje of had je deze reizen sowieso gemaakt? Is wat we je vragen haalbaar en interessant voor je? Laat hieronder je reactie achter 😃

19 reacties

Wat een onduidelijke vraag. Wat is 'een bepaald aantal'? 1, 3, 5, 20?
Wat een onduidelijke vraag. Wat is 'een bepaald aantal'? 1, 3, 5, 20?

Dat verschilt nogal per reiziger.
Ik vrees overigens dat de echte reischallenge pas tijdens de komende "opgerekte zomer" gaat plaatsvinden als reizigers met de gevolgen van het falende inkoopbeleid worden geconfronteerd.
Ik krijg 2,50 terug bij 2 reizen in oktober. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik wel aan die prestatie ga voldoen.
Hoi ErikVD, dit verschilt inderdaad per deelnemer. Je kan dit zien in de mail die je hebt ontvangen!
Badge +3
Zou elke deelnemer een bericht moeten hebben ontvangen? Ik heb geen mail gehad 😞
Reputatie 4
Ik krijg 2,50 terug bij 2 reizen in oktober. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik wel aan die prestatie ga voldoen.
Mijn target staat op 6 (enkele) reizen in het weekend (vrijdag na 18:30 , zaterdag,zondag).
Hoi Tochjo, alleen klanten met een abonnement hebben deze mail gekregen. Klopt het dat jij meedoet op een kaart zonder abo? Groetjes, Merel
Badge +3
Nee, ik heb Dal Vrij.
Reputatie 1
Ik heb Dal Vrij en heb ook niets gekregen!
Tochjo en Tom, willen jullie mij allebei een e-mail sturen met je kaartnummer? Dan kijk ik even met jullie mee!
Reputatie 1
Ik heb een priv├ębericht via het forum verstuurd. Alvast dank! 🙂
Ik heb hem van jullie beiden ontvangen, en doorgezet. We komen er op terug!
Tom en Tochjo: jullie hebben helaas de pech dat jullie uit de selectie zijn gevallen. Foutje dus van onze kant! We hebben dit als learning genoteerd voor onze pilot. Excuses!
Reputatie 1
Ah ok. Lijkt me inderdaad een goed leerpunt. Juist als er mensen worden 'overgeslagen' kunnen zij negatiever gaan denken over NS (ondanks dat we natuurlijk blij zouden moeten zijn met ieder extraatje). Bedankt voor het uitzoeken en de reactie!
Absoluut, heb je helemaal gelijk in, Tom!
Badge +3
Duidelijk, jammer.
Reputatie 1
Ik heb op 6 oktober een mail gehad dat ik 2,50 terug kreeg bij vier reizen in oktober. 16 Oktober kreeg ik er 1 dat ik 2,50 terug krijg bij 5 reizen in oktober. Ik loop binnen dus!!! Maar liefst 5 euro terug want die 5 reizen ga ik natuurlijk wel redden!
Reputatie 4
Badge
Ik heb een wat hoger target gekregen voor de 2,50 korting. Ik moet maarliefst 20 reizen in oktober tijdens de voordeeluren maken, dat is zeker mijn straf voor het meermaals drinken van welkomstkoffie. 😳
Inmiddels zijn we erachter gekomen hoe het komt dat meerdere klanten aan de bel trekken. Door een fout in de data waar de selectie op is gebaseerd, hadden we de reisgegevens van de maand oktober nog niet compleet, waardoor we voor een aantal klanten te weinig reizen hebben geteld. Dit vinden we natuurlijk erg vervelend en daarom gaan we voor al deze klanten de beloning alsnog uitkeren, via hetzelfde proces. Deze klanten krijgen hier ook bericht van.

Excuses voor het ongemak aan een ieder die hiermee te maken heeft gehad.

Reageer