beantwoord

reizen 1e klas NS xtra

• 11 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Hallo, mag ik met een keuze dag de 2 personen die meereizen ook in 1e klas met ns xtra upgrade cado.?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 augustus 2016, 09:24

De Upgrade naar de 1e klas die u ontvangen hebt, is voor één persoon. Als u twee mensen met Samenreiskorting meeneemt, dan moeten zij ofwel Samenreiskorting voor de 1e klas laden en ook het bijbehorende tarief betalen, ofwel Samenreiskorting voor de 2e klas laden en met een eigen Upgrade reizen. De mensen die met u samen reizen, mogen niet Samenreiskorting voor de 2e klas laden en bij u in de eerste klas gaan zitten als alleen u een Upgrade naar de 1e klas hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Harrie B., de situatie die je schetst is mij nog een beetje onduidelijk.
Je reist zelf met een keuzedag begrijp ik en er reizen 2 personen met je mee. Hoe reizen deze personen mee? Is dit met 'Samenreiskorting' en/of de meereiskaart?
hallo Mriam
Dat is met samenreiskorting op mijn abonnement.
Badge +3
De Upgrade naar de 1e klas die u ontvangen hebt, is voor één persoon. Als u twee mensen met Samenreiskorting meeneemt, dan moeten zij ofwel Samenreiskorting voor de 1e klas laden en ook het bijbehorende tarief betalen, ofwel Samenreiskorting voor de 2e klas laden en met een eigen Upgrade reizen. De mensen die met u samen reizen, mogen niet Samenreiskorting voor de 2e klas laden en bij u in de eerste klas gaan zitten als alleen u een Upgrade naar de 1e klas hebt.

Reageer