beantwoord

Restitutie afgewezen

Ik krijg een mail van NS extra dat ik vergeten ben uit te checken. Vervolgens dien ik een verzoek in tot restitutie en krijg ik te horen dat er een volledige reis is gevonden. Hoe kan dit? Het gaat me nier om het bedrag, maar vind het vreemd dat er 2 instanties zijn die blijkbaar verschillende informatie hebben. Als ik overigens in mijn reis historie kijk zou ik niet uitgecheckt hebben...
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 augustus 2018, 21:20

Hallo Miss, welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je hier een beetje raar van opkijkt. Het is voor mij lastig om hier iets over te zeggen, omdat ik je reisgegevens niet in kan zien. Het lijkt erop dat je met twee verschillende vervoerders hebt gereisd of dat er iets mis is gegaan met in of uitchecken. Wat ik je wil adviseren is om even contact op te nemen met mijn collega's via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter. ZIj kunnen aan de hand van je gegeven checken waar het mis gaat. Laat je een weten als dit is opgelost?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Miss, welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je hier een beetje raar van opkijkt. Het is voor mij lastig om hier iets over te zeggen, omdat ik je reisgegevens niet in kan zien. Het lijkt erop dat je met twee verschillende vervoerders hebt gereisd of dat er iets mis is gegaan met in of uitchecken. Wat ik je wil adviseren is om even contact op te nemen met mijn collega's via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter. ZIj kunnen aan de hand van je gegeven checken waar het mis gaat. Laat je een weten als dit is opgelost?

Reageer