beantwoord

Restitutie gemiste check uit

• 7 mei 2017
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik krijg bericht op 29 april niet uitgecheckt te hebben. Instap 07.50 in Nijmegen).
Ik reisde die dag in de ochtend van Nijmegen naar Utrecht Centraal, en begin van de middag dezelfde reis retour.
Ik kan me niet voorstellen dat ik driemaal niet in/uitgecheckt heb.

Graag nadere informatie. (Tussendoor maakte in tweemaal gebruik van de Sneltram in Utrecht).

Dank en groet, Jos Stroom.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 7 mei 2017, 17:12

Hallo Jos en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Thom aangeeft is inderdaad een goede tip om even naar te kijken. Via een account in www.ov-chipkaart.nl kun je de reizen van alle vervoerders op jouw OV-chipkaart reishistorie zien. Wellicht komen daar vreemde zaken naar voren. Je mag ons altijd contacteren via de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook of telefonisch (tel. 030 7515155). Dan gaan we kijken of er teveel kosten in rekening zijn gebracht, en waar het precies fout is gegaan. Laat je ons weten of het is opgelost?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Weet u zeker dat u bij NS heeft ingecheckt en niet bij een andere vervoerder? De poortjes staan in Nimegen naast elkaar in een rij. Arriva rijdt een trein van Nijmegen naar Venlo. Het kan zijn dat u bij Arriva heeft ingecheckt. Dat geld kunt u bij Arriva terugvragen.
Reputatie 7
Hallo Jos en welkom op het NS Serviceforum.

Wat Thom aangeeft is inderdaad een goede tip om even naar te kijken. Via een account in www.ov-chipkaart.nl kun je de reizen van alle vervoerders op jouw OV-chipkaart reishistorie zien. Wellicht komen daar vreemde zaken naar voren. Je mag ons altijd contacteren via de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook of telefonisch (tel. 030 7515155). Dan gaan we kijken of er teveel kosten in rekening zijn gebracht, en waar het precies fout is gegaan. Laat je ons weten of het is opgelost?

Reageer