Ik reisde die dag in de ochtend van Nijmegen naar Utrecht Centraal, en begin van de middag dezelfde reis retour.
Ik kan me niet voorstellen dat ik driemaal niet in/uitgecheckt heb.
Graag nadere informatie. (Tussendoor maakte in tweemaal gebruik van de Sneltram in Utrecht).
Dank en groet, Jos Stroom.
Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Jos en welkom op het NS Serviceforum.
Wat Thom aangeeft is inderdaad een goede tip om even naar te kijken. Via een account in www.ov-chipkaart.nl kun je de reizen van alle vervoerders op jouw OV-chipkaart reishistorie zien. Wellicht komen daar vreemde zaken naar voren. Je mag ons altijd contacteren via de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook of telefonisch (tel. 030 7515155). Dan gaan we kijken of er teveel kosten in rekening zijn gebracht, en waar het precies fout is gegaan. Laat je ons weten of het is opgelost?
Bekijk origineel
Wat Thom aangeeft is inderdaad een goede tip om even naar te kijken. Via een account in www.ov-chipkaart.nl kun je de reizen van alle vervoerders op jouw OV-chipkaart reishistorie zien. Wellicht komen daar vreemde zaken naar voren. Je mag ons altijd contacteren via de klantenservice. Dit kan via Twitter, Facebook of telefonisch (tel. 030 7515155). Dan gaan we kijken of er teveel kosten in rekening zijn gebracht, en waar het precies fout is gegaan. Laat je ons weten of het is opgelost?