Ik ontving een mail dat ik was vergeten uit te checken, wat inderdaad zo bleek te zijn, dus bedankt voor de service!
In de mail stond dat ik het te restitueren bedrag kon ophalen met mijn ov-chipkaart bij een kaartautomaat. Echter toen ik m'n pas voor de lezer hield kwam er geen optie "ophalen bestelling" in beeld.
Het was inmiddels 3 dagen geleden dat ik de mail ontving, dus het lijkt me dat dat nu zou moeten kunnen, toch?
Kunt u mij vertellen waarom deze optie niet tevoorschijn komt en hoe ik m'n geld wél kan terugkrijgen?
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Tochjo
De optie "Ophalen bestelling" moet direct in beeld komen als u uw OV-chipkaart voor de lezer houdt bij een NS-kaartautomaat. In dit demonstratiefilmpje ziet u hoe het ophalen van een bestelling normaal gesproken verloopt. Merk op dat sommige opties niet beschikbaar zijn als u al ingecheckt bent. U moet dus voordat u incheckt de bestelling ophalen.
Als deze informatie niet helpt het probleem op te lossen, dan hebben we meer informatie nodig. Op welk station en bij welke automaat probeert u uw bestelling op te halen, welke opties krijgt u wel te zien?
Bekijk origineel
Als deze informatie niet helpt het probleem op te lossen, dan hebben we meer informatie nodig. Op welk station en bij welke automaat probeert u uw bestelling op te halen, welke opties krijgt u wel te zien?