Die dag ben ik van Almere-Buiten naar Alkmaar Noord gereisd. Door werkzaamheden moest ik vervolgens met de NS bus van Weesp naar Amsterdam Centraal. Voor deze bus heb ik wel ingechecked maar ben ik waarschijnlijk vergeten uit te checken op Amsterdam Centraal.
Het vreemde is nu dat als ik de link van de mail volg en de reisgegevens invoer ik vervolgens een melding: Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend. Dat lijkt mij nogal vreemd. Maar in ieder geval lukt het mij nu niet om de restitutie aan te vragen.
Wat is er aan de hand? En wat nu verder te doen?
Beste antwoord door Denice NS
Hi PPA van den Berg. Welkom op het Serviceforum! :)
Vreemd dat je een melding krijgt dat je niet bent in- of uitgecheckt maar hier vervolgens geen claim voor kan indienen. De snelste route naar een oplossing is door ons even te bellen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door even een privébericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Stuur hierin een uitleg van je verzoek/probleem en je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer 🙂 Indien er (onterecht) teveel saldo van je kaart is geschreven krijg je dat natuurlijk weer van ons terug 😃
Bekijk origineel
Vreemd dat je een melding krijgt dat je niet bent in- of uitgecheckt maar hier vervolgens geen claim voor kan indienen. De snelste route naar een oplossing is door ons even te bellen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door even een privébericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat. Stuur hierin een uitleg van je verzoek/probleem en je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer 🙂 Indien er (onterecht) teveel saldo van je kaart is geschreven krijg je dat natuurlijk weer van ons terug 😃