superdal retourticket

• 8 november 2016
  • 10 reacties
  • 383 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
wat een geweldige aanbieding, woon je in Bedum, vanaf 11.00 uur, eerst Arriva naar Groningen, dan verder met ns bijvoorbeeld naar Amsterdam, dan ben je daar op cs om 14.10 uur, dan kun je haast nergens meer heen omdat je weinig tijd hebt, en dan moet je er weer aan denken om terug te gaan.
dus een aanbieding waar de noorderlingen niets aan hebben.

10 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Piwi. We kunnen deze aanbieding juist voor deze prijs aanbieden omdat je (pas) vanaf 11:00 uur kan reizen. De treinen zit in de ochtendspits en vlak daarna erg vol en we willen graag dat reizigers zich meer spreiden. Er zijn echter heel vaak acties voor deelnemers aan NS Extra waarbij je wel kan reizen vanaf 09:00 uur of werp anders een blik op de website van Spoordeelwinkel. Niet iedere actie zal voor iedereen geschikt zijn.
Je kan als noordeling ook gewoon om 10 uur je reis beginnen met een ander vervoersbewijs zodat je vanaf 11 uur de reis verder kunt maken met je superdal ticket.

Dit is wel een beetje veel azijn in je topic. Je kan ook blij zijn dat je überhaupt iets krijgt.
Reputatie 2
Voor westerlingen die een dagje naar Groningen willen natuurlijk hetzelfde. Maar dat maakt het toch geen aanbieding waar westerlingen niets aan hebben?
Reputatie 7
Badge +4
De aanbieding is er natuurlijk niet minder om. Je moet inderdaad na elf uur vertrekken, maar daar staat tegenover dat het wel heel goedkoop is. Een actiekaartje is goedkoop, maar heeft beperkende voorwaarden. Als je van een goedkoop actiekaartje gebruik wilt maken, dan heb je je daar aan te houden. Dat is de reden van de grote korting. Overigens wordt Amsterdam pas wakker tegen de tijd dat u aankomt. Door de week kunt u om 22.07 nog uit Amsterdam vertrekken met aansluiting naar Bedum. Ik herken het Groningse overigens niet zo in uw wijze van reageren

Mogelijk staat er op de Spoordeelwinkel nog wel een aanbieding, er zijn daar regelmatig goedkope dagretours.
ik denk dat iemand die overal dichtbij woont niet begrijpt wat ik bedoel. woon je in het noorden is de reis altijd lang, en heb je op de bestemming altijd minder tijd, en moet je op tijd terug, omdat er op het einde van de dag vaak storingen zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben een Noorderling van geboorte en ga er nog steeds nuchter mee om, ook al woon ik in het wilde westen. In uw geval is een dergelijk actiekaartje misschien minder geschikt. Als u echt naar West-Nederland wilt, dan kost dat nu eenmaal reistijd. Andersom geldt dat vanuit het westen voor mij ook. Het mooiste in het westen is de trein naar het Noorden tenslotte 😉 Zelf reis ik met een abonnement, maar er zijn wel slimme opties en nauwelijks duurder, zo niet per saldo goedkoper:

https://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbart

https://www.spoordeelwinkel.nl/product/overnachting-amsterdam
Hier ook een noordeling.
Zelfs Klaas-Jan is er één!
Zelfs Klaas-Jan is er één!

Een trotse zelfs 🆒
Reputatie 6
Badge
Ach, het is een leuke actie voor de Noorderlingen om het altijd gezellige en drukke Westen te bezoeken. Ik vraag me af of er ook net zoveel mensen uit het Westen deze actie naar het Noorden nemen?

Reageer