beantwoord

Superdal ticket met met NS Extra

• 18 december 2015
  • 9 reacties
  • 581 Bekeken

NS spoordeelwinkel heeft superdaltickets (https://www.spoordeelwinkel.nl/product/november/superdal) in de aanbieding die je kunt bestellen als NS extra klant. Deze zijn dus niet te bestellen voor de gewone klant? Als dat zo is dan is mijn vraag hoe wordt ik NS Extraklant
icon

Beste antwoord door Sivan NS 18 december 2015, 16:16

Ik heb inmiddels opheldering: deze actie is uitsluitend voor NS Extra-klanten. De link is ook alleen verstuurd naar deze groep klanten. Ik ga zorgen dat de website wordt verduidelijkt.
Bekijk origineel

9 reacties

Er staat nergens in de voorwaarden dat het alleen voor NS Xtraklanten zou zijn. In de omschrijving staat "Als NS Extra klant betaal je maar € 18,00". Er staat niet wat een niet-NS-Xtraklant dan moet betalen, maar het lijkt erop dat dat ook €18,00 is. In elk geval betekent die zin niet dat een niet-NS-Xtraklant zo'n superdalticket niet aan zou mogen schaffen of gebruiken.
Reputatie 7
Badge +4
Om op het laatste in te gaan: Een tijd geleden kon je je aanmelden maar het was maar voor een beperkt aantal mensen. Ik vrees dat je je (voorlopig) niet meer kunt opgeven. Overigens geldt er wel een tegenprestatie, je wordt geacht aan onderzoeken mee te doen.
Hoi Joost, en welkom op het Serviceforum.

Zeer terechte vraag, want ik vind het ook erg onduidelijk. Ik heb deze vraag met hoge prioriteit uitgezet. Zodra ik iets hoor, laat ik je dit meteen weten.
Edit: vooralsnog lijkt het erop dat dit echt alleen voor NS Extra-klanten is. Zo ja, dan gaan ze de website ook aanpassen. Als het goed is kun je deze actie ook niet vinden in de Spoordeelwinkel, alleen via de link.

Wat je nu zou kunnen proberen, is gewoon de actie te bestellen. NS Extra klant kun je niet meer worden. Indien je de actie wil, zou je dit eens willen proberen?
Ik heb inmiddels opheldering: deze actie is uitsluitend voor NS Extra-klanten. De link is ook alleen verstuurd naar deze groep klanten. Ik ga zorgen dat de website wordt verduidelijkt.
Wellicht is het een idee om in het algemeen aandacht te gaan besteden aan de voorwaarden van actieproducten (spoordeelwinkel en hema/kruidvat/AH/blokker/...). Het is bepaald niet de eerste keer dat ze onvolledig zijn.
Terecht punt, Pe_pe. We werken steeds nauwer samen met Marketing, mede dankzij dit forum. Sinds kort geef ik ieder topic dat over acties en uitjes gaat en waarbij de voorwaarden niet duidelijk zijn een bepaalde moderator tag, zodat ik dit kan verzamelen. Samen met onze campagnemanagers zit ik wekelijks om te kijken hoe dit beter kan.
Samen met onze campagnemanagers zit ik wekelijks om te kijken hoe dit beter kan.
Kijk dan ook eens naar het nut van dit soort aanbiedingen, na 11 uur vertrekken schiet natuurlijk totaal niet op. Helemaal omdat je 's avonds alweer vroeg moet vertrekken indien je nog thuis wilt kunnen komen per trein.
Reputatie 1
Samen met onze campagnemanagers zit ik wekelijks om te kijken hoe dit beter kan.
Kijk dan ook eens naar het nut van dit soort aanbiedingen, na 11 uur vertrekken schiet natuurlijk totaal niet op. Helemaal omdat je 's avonds alweer vroeg moet vertrekken indien je nog thuis wilt kunnen komen per trein.

Waarom schiet dat niet op? Als ik mijn eigen situatie neem slaat dat nergens op. Ik woon in Arnhem, en stel dat ik een dagje Amsterdam wil doen. Ik kan dan om 11:01 de trein nemen, waarmee ik om 12:07 op station Amsterdam Centraal ben. Je kunt dan een restaurantje zoeken om te lunchen, daarna shoppen of een museum bezoeken, vervolgens ergens dineren, etc. Om bijvoorbeeld 22:23 neem je de trein terug, zodat je om 23:29 weer in Arnhem bent. Nog voldoende tijd om een bus naar huis te pakken. Perfect dagje uit als je het mij vraagt!
Bedankt voor deze nuancering, Tom!

Reageer