beantwoord

Superdalretour

In de mailing van NS extra van deze week wordt een Superdalretour voor €12,- aangeboden. Als ik doorklik via de "bestel direct" button dan verandert de prijs naar € 16,-. Wil dit even doorgeven omdat dit potentiële kopers zal weerhouden (waaronder ik) om hier gebruik van te maken.

Een tweede vraag is of ik meerdere tickets kan kopen die ik met mijn gezin op dezelfde dag gebruik?

Groet,

Sonja
icon

Beste antwoord door markjan witte 15 december 2018, 10:55

als het goed is staan er in de mail 2 kortingscodes als je die invult ( 1 per bestelling uiteraard) zal de prijs verlagen van 16,00 naar 12,00

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom bij onze NS Community, Sonja70! De uitleg over het invoeren van de kortingscode staat in de mail. Je hoeft niet per se je eigen naam in te vullen op de tickets, dus je mag ze ook gebruiken voor gezinsleden 🙂 Goede reis alvast!
Ik zie inmiddels via andere Topics dat je de kortingscode uit de mail moet gebruiken. Lijkt me handig om dit in de bestelprocedure te vermelden dmv een tekst "vul hier de kortingscode uit de email in".
als het goed is staan er in de mail 2 kortingscodes als je die invult ( 1 per bestelling uiteraard) zal de prijs verlagen van 16,00 naar 12,00

Reageer