beantwoord

Technische problemen?

• 17 april 2018
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Ik ben heel blij met jullie "hey-sukkel-je-bent-weer-vergeten-uit-te-checken service".
Ik heb weer een bericht ontvangen en als ik gebruik maak van de link kom ik uiteindelijk uit op een "er zijn technische problemen., probeer het later nog eens" bericht. Dit is nu al een paar dagen zo. Is er iets mis met de link of zijn er zulke langdurige problemen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 april 2018, 10:35

Goedemorgen Lexicaal en welkom op het NS Serviceforum :)

Haha, wat een mooie alias voor deze NS Extra service 😉 Inderdaad alleen vervelend dat je hierna niet verder komt. Excuses voor dit ongemak! Ik lees inderdaad dat deze melding soms voorkomt bij deze service. Ik zal dit aangeven bij mijn collega's. Lukt het ook niet als je het via je reishistorie in je account indient? Mocht dit ook niet lukken dan wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Er wordt dan gevraagd om de volgende gegevens: voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en IBAN.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Lexicaal en welkom op het NS Serviceforum :)

Haha, wat een mooie alias voor deze NS Extra service 😉 Inderdaad alleen vervelend dat je hierna niet verder komt. Excuses voor dit ongemak! Ik lees inderdaad dat deze melding soms voorkomt bij deze service. Ik zal dit aangeven bij mijn collega's. Lukt het ook niet als je het via je reishistorie in je account indient? Mocht dit ook niet lukken dan wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Er wordt dan gevraagd om de volgende gegevens: voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en IBAN.

Reageer