beantwoord

technische problemen bij vergeten uitchecken

• 20 november 2017
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

de NS Extra service voor vergeten uit te checken geeft een link (top!) maar de pagina heeft last van technische problemen...
via Mijn NS krijg ik een zelfde melding als ik naar deze gemiste uitcheck reis kijk: Het systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u een claim kunt indienen voor deze transactie. Probeer het later nog eens.

het is ondertussen 10 dagen later en het werkt nog steeds niet... kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 november 2017, 14:16

Hallo Rudmer en welkom op het NS Serviceforum,

Voor een snelle afhandeling van je claim wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Heb je dit al probleem altijd al gehad?

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Rudmer en welkom op het NS Serviceforum,

Voor een snelle afhandeling van je claim wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Heb je dit al probleem altijd al gehad?

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer