beantwoord

teruggaaf

• 28 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Ik krijg net een mail dat ik €15,50 terugkrijg vanwege niet uitchecken. Als u kijkt dan kunt u zien dat ik op Utrecht had uitgecheckt in plaats van ingecheckt. Toen kon ik niet meer met de trein en moest mijn vader me ophalen. Ik wil dus € 20 terug.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 11 november 2016, 10:43

Wanneer je vragen hebt over in- en uitchecken kun je altijd contact met oNS opnemen. Dat kan via verschillende kanalen, zoals telefoon (030 751 51 55), maar ook Twitter en Facebook (privé) zijn erg geschikt. Daarnaast helpen we ook op dit forum graag.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi sarahava01, welkom op het forum.

Het is me niet helemaal duidelijk hoe je deze claim hebt ingediend? Via de Klantenservice of via Mijn NS? Je mag mij anders wel een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en kaartnummer. Dan kijk ik even met je mee.
Ik heb nog geen privébericht van sarahava01 ontvangen. Uiteraard mag je nog steeds een bericht sturen 🙂
Wanneer je vragen hebt over in- en uitchecken kun je altijd contact met oNS opnemen. Dat kan via verschillende kanalen, zoals telefoon (030 751 51 55), maar ook Twitter en Facebook (privé) zijn erg geschikt. Daarnaast helpen we ook op dit forum graag.

Reageer