beantwoord

Teruggave reiskosten NS Extra

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik maak deel uit van NS extra. Onlangs is uitchecken op Amsterdam Amstel niet gelukt (ontzettend geklungel daar met de apparatuur); nu krijg ik de kans om het geld terug te krijgen maar dan moet ik een code invullen die ik helemaal niet gekregen heb. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 16 maart 2016, 12:20

De checkgegevens zijn net even te laat verwerkt waardoor het systeem een vergeten check-uit meende te moeten melden. Eind goed, al goed.

Bekijk origineel

8 reacties

Het is mij niet helemaal duidelijk wat voor code dat precies is, kan het niet zo zijn dat je een "bestelling" moet ophalen bij een NS automaat om zo geld terug gestort te krijgen?
Anders even contact opnemen met de klantenservice op 030 751 51 55.
22 dagen geleden is de pilot 'NS Extra' gestopt. Wat was onlangs, Nelke?
Badge +3
Deelnemers aan de pilot is verteld dat ze gewoon gebruik kunnen blijven maken van de check-uit alert service.
tochjo schreef:

Deelnemers aan de pilot is verteld dat ze gewoon gebruik kunnen blijven maken van de check-uit alert service.

Ik zit zelf niet heel diep in NS Extra, maar als ik het bericht van TS zo lees zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Ik moet het dan even uitzoeken.

@NELKE Ik nodig je uit om mij een privébericht te sturen met NAW-gegevens en kaartnummer. Excuses voor het ongemak.
Klaas-Jan NS schreef:

22 dagen geleden is de pilot 'NS Extra' gestopt. Wat was onlangs NELKE?

ik kreeg vandaag bericht van NSExtra dat ik op 1 maart (1 week geleden) vergeten had uit te checken (dat was dus op Amstel) en ik kon restitutie krijgen door de reisgegevens in te vullen maar daar moest ik ook een code bij invullen.
Ik heb het even nagekeken en van een ontbrekende check-uit is geen sprake. Ik heb bij de collega's achter NS Extra nagevraagd hoe dit kan.
Dank je wel Klaas-Jan voor het uitzoeken. Volgens mij was er een rare storing bij de NS wat registratie betreft!!!
De checkgegevens zijn net even te laat verwerkt waardoor het systeem een vergeten check-uit meende te moeten melden. Eind goed, al goed.

Reageer