beantwoord

Terugvragen stuk?

  • 17 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Ik kreeg een e-mail van NS dat ik vergeten was uit te checken, dit klopte. Vul ik het formulier in wat bij de email hoort krijg ik de melding:

Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.

terwijl ik die wel in mijn ns zie staan samen met idd een foute incheck. Ik heb inmiddels via mijn ns de restitutie aangevraagd. Maar waarom geeft deze pagina deze fout weer? Vraag 2: waarom krijg ik alleen van de volle prijs terug? Ik heb een ouderwetse voordeelurenkaart, ik heb dan ook _met_ korting gereisd.
icon

Beste antwoord door Thom 17 augustus 2016, 11:02

Ik denk dat u dit beter via Klantenservice kunt aankaarten:


De snelste manier, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u dit beter via Klantenservice kunt aankaarten:


De snelste manier, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er de hele week, 24 uur per dag.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Dan zou NS de regel:

Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.

moeten aanpassen als ik doe wat ze me vragen, je begrijpt dat kastje-muur niet een positief ding is.
Reputatie 3
Een moderator zou u ongetwijfeld helpen vandaag, al impliceert die regel dat het NS forum ook 24/7 bemand wordt door NS moderators.
Welkom op het NS Serviceforum AlexanderAl. Ik kijk het graag voor je na. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een priv├ębericht versturen. Zou je daarin NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer, IBAN en veronderstelde reis willen noteren? Als je het prettig vindt kun je ook een Direct Message op Twitter naar ons sturen.

EDIT: Alexander heeft de claim zelf ingediend

Reageer