beantwoord

Tijdschrift twv 5 euro bij AKO

• 9 december 2016
  • 5 reacties
  • 345 Bekeken

Ik kreeg heel leuk een mail van NS extra met daarin een waardwbon voor een tijdschrift bij de AKO. Met mijn bon uit de mail netjes uitgeprint ging ik naar de AKO op station Delft, en daar word ik (niet zo vriendelijk) weggestuurd omdat mijn bon blauw is en ze kunnen alleen iets met witte bonnen? Mevrouw kon me niet helpen want het waren orders van het hoofdkantoor of een collega ofzo.. wat gaat hier mis? Ik zit hier nu in de trein zonder het tijdschrift waar ik me op verheugd had
icon

Beste antwoord door Sivan NS 30 december 2016, 13:14

Even voor de meelezers: mocht je tegen hetzelfde probleem aanlopen, meld dit dan even via Twitter. Dan kunnen wij (sneller) met je meekijken en eventueel contact opnemen met de Ako.
Bekijk origineel

5 reacties

Is het verplicht om het uit te printen de bon? Of mag je hem ook op je telefoon tonen?

Niet alle scanapparaten kunnen een bon op een telefoon uitlezen. Soms is het wel mogelijk om bijvoorbeeld de code in te typen in de computer. Om er zeker van te zijn dat je gebruik kunt maken van de bon, zou ik de bon printen.
Even voor de meelezers: mocht je tegen hetzelfde probleem aanlopen, meld dit dan even via Twitter. Dan kunnen wij (sneller) met je meekijken en eventueel contact opnemen met de Ako.

Is het verplicht om het uit te printen de bon? Of mag je hem ook op je telefoon tonen?
Ik heb DemivD een privébericht gestuurd maar nog geen reactie gehad. Indien het nog niet is opgelost ontvang ik graag een privébericht van haar.
Hallo DemivD en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat je zonder het gewenste tijdschrift in de trein moest zitten. Ook erg naar dat je niet vriendelijk bent behandeld op het station. Ik durf niet te zeggen wat er is misgegaan maar zoek dit graag voor je uit. Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat wij dit samen kunnen oplossen.

Je kan een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer.

Reageer