beantwoord

Uitcheck gemist.

  • 9 November 2016
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Onlangs heb ik een uitcheck gemist. Als het goed is zou dat automatisch opgepakt worden door NS Extra. Op mijn OV-Chipkaart blijft het uitchecken echter weg, terwijl het gebeurd is op 4 november jl. Ik heb het dus maar via het online formulier gemeld.
Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 November 2016, 15:52

Hoi LejoG, welkom op het forum. Als je bent vergeten om uit te checken en je hebt NS Extra, dan ontvang je na een aantal werkdagen van ons een e-mail en een uitleg over hoe je dit kunt corrigeren. Dit kan echter wel twee weken duren. Het kan dus kloppen dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van ons.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi LejoG, welkom op het forum. Als je bent vergeten om uit te checken en je hebt NS Extra, dan ontvang je na een aantal werkdagen van ons een e-mail en een uitleg over hoe je dit kunt corrigeren. Dit kan echter wel twee weken duren. Het kan dus kloppen dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van ons.
wat duurt dat lang, twee weken. Ik dacht dat het service was.

Reageer