beantwoord

uitchecken vergeten

volgens een mail van NS ben ik het uitchecken vergeten en word verwezen naar een webformulier, dat na invoer van de gegevens echter meldt dat er geen instaptarief is ingehouden. Ik heb inderdaad vergeten uit te checken. Hoe nu te handelen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 28 augustus 2015, 13:55

Hoi Felix!

Ik heb aan de hand van je mailadres je gegevens erbij gepakt. Hopelijk is dit in orde. Ik zie inderdaad dat er op 16 augustus alleen een incheckmoment is geweest.

Ik heb het ook getest, en krijg dezelfde melding. Heel goed dat je dit dan ook meldt! Ik heb het doorgezet naar de projectmanager die hiervoor verantwoordelijk is. Hij zal hier direct mee aan de slag gaan. Zodra wij meer weten, koppel ik je dit natuurlijk terug.

Excuses voor het ongemak. Overigens ga ik deze vergeten check-uit nu alsnog voor je herstellen.

Bekijk origineel

10 reacties

Beste felix dekkers,

Welkom op het NS serviceforum. Met welk product reis je? Kan het zijn dat je bent vergeten uit te checken met een Vrij reizen product, dus dat je sowieso niet hoefde te betalen voor je reis?
ik heb een dalurenkaart en weet zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van 'vrij reizen'. Is ook een beetje jammer voor een enkeltje Gilze - Eindhoven.
Dank voor de snelle reactie
Hoi Felix!

Ik heb aan de hand van je mailadres je gegevens erbij gepakt. Hopelijk is dit in orde. Ik zie inderdaad dat er op 16 augustus alleen een incheckmoment is geweest.

Ik heb het ook getest, en krijg dezelfde melding. Heel goed dat je dit dan ook meldt! Ik heb het doorgezet naar de projectmanager die hiervoor verantwoordelijk is. Hij zal hier direct mee aan de slag gaan. Zodra wij meer weten, koppel ik je dit natuurlijk terug.

Excuses voor het ongemak. Overigens ga ik deze vergeten check-uit nu alsnog voor je herstellen.
hartelijk dank Brian en Sivan 😃
Ik heb het zelfde probleem. Ik ben helaas afgelopen maandag (31-08) vergeten uit te checken. Ik heb gelezen dat ik dit geld 24 uur later terug kon vragen, maar ik zie deze optie niet staan. Wat moet ik nu doen?
Als je het niet in je reishistorie kunt vinden, maar de reis wel met je OV-chipkaart bij NS hebt gemaakt kun je dit formulier gebruiken. Daarnaast kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Alles over vergeten uitchecken staat op deze pagina.
Bart NS schreef:

Als je het niet in je reishistorie kunt vinden, maar de reis wel met je OV-chipkaart bij NS hebt gemaakt kun je dit formulier gebruiken. Daarnaast kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Alles over vergeten uitchecken staat op deze pagina.

Ik heb nu alweer 10 dagen geleden dit formulier ingevuld, maar ik heb nog geen reactie. Is het verstandig om nog even te wachten of kan ik beter contact opnemen met de klantenservice?
U kunt nog rustig afwachten. Bij NS zijn ze niet zo vlot. Als u na twee maanden nog niets zou hebben gehoord, werd het wel tijd om er achteraan te bellen.
Hoi Joyce! Je zou nu inderdaad al bericht moeten hebben gehad. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je kaartnummer? Ik kijk graag met je mee.

Een privébericht stuur je door op mijn naam en Stuur bericht te klikken!
Joyce is twee keer vergeten in te checken. Ik heb dit voor haar gecorrigeerd.

Reageer